منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم:

دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
کد مطلب : ۴۸۵۸۹۳
منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم گفت: تولید نیاز به زمینه‌سازی دارد و مجلس و دولت زمینه‌ رفع موانع تولید را تسریع کنند.
۰
plusresetminus
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
عبدالوحید فیاضی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» با اشاره به تحقق شعار سال اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر در ارتباط تولید و کار با رویکرد حوزه اقتصادی، شعار سال را تعیین کردند و شعار جهش تولید با مشارکت مردمی تأکید بر شعار سال‌های گذشته و حضور حداکثری مردم است.

وی گفت: برای تعریف کار و جهش تولید با سرمایه دولتی، ارکان دولتی و عناصر دولتی موفق نمی‌شویم بلکه مشارکت مردم در همه حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... سبب کسب موفقیت خواهد شد.

منتخب مردم شهرستان‌های نور محمودآباد در مجلس دوازدهم افزود: تولید نیاز به زمینه‌سازی دارد و رفع موانع تولید که در سال گذشته بر آن تأکید شد، بسیار مهم و از ضروریات این کار است.

فیاضی تأکید کرد: زمانی که موانع تولید رفع نشود، مردم تمایل به حضور ندارند مانند تولیدات دامی و کشاورزی، واردات نابهنگام محصولات کشاورزی، نبود توسعه برای صادرات محصولات کشاورزی، هزینه‌های گران تولیدات کشاورزی مانند سم، کود و... که از عوامل موانع تولید برای کشاورزان است.

وی بیان‌کرد: اگر موانع تولید در همه حوزه‌های مختلف اقتصادی از پیش پای تولیدکنندگان مانند کشاورزان، صنعتگران دامداران و ... برداشته شود، مردم بیشترین مشارکت را در امر تولید خواهند داشت و شعار جهش تولید با حضور حداکثری مردم محقق می‌شود.

منتخب مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه هدف رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی مشارکت مردم است، تأکید کرد: مشارکت و حمایت مردم می‌تواند کشور را در برابر انواع تهدیدها بیمه کند مانند مشارکت مردم در دفاع مقدس و امروز مردم با مشارکت حداکثری در حوزه‌های مختلف اقتصادی می‌توانند نقش تاثیرگذاری را ایفا کنند.

فیاضی با اشاره به نقش دولت و مجلس در رفع موانع تولید اظهار کرد: مجلس در رفع موانع تولید گام‌هایی برداشته اما باید در دستور کار مجلس دوازدهم قرار بگیرد و با قانون‌گذاری مناسب، نظارت بهتر و بیشتر بر قوانین که از قبل بوده و اجرا نشد، مشکلات در دستگاه‌های اجرایی که برخی مواقع سبب کاهش مشارکت مردم و فرار سرمایه‌گذار است با قانون‌گذاری یا نظارت در اجرای قانون که از وظایف مجلس است، سبب رفع موانع تولید شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱