وزیر کشور با قدردانی از حامیان طرح فراجا اعلام کرد:

پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۴۸۵۸۹۰
وزیر کشور گفت: امروز رعایت عفاف و حجاب در جمهوری اسلامی ایران یک دستور قانونی است که بانوان عفیف ما به اجرای قانون پایبند هستند.
۰
plusresetminus
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
احمد وحیدی در حاشیه سفر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» با اشاره به هماهنگی بین دستگاه‌ها در خصوص رعایت قانون عفاف حجاب در کشور، اظهار کرد: حجاب از ارزش‌های دینی و ملی است و ایرانیان در طول تاریخ به رعایت عفاف و حجاب مشهور هستند.

وی گفت: امروز رعایت عفاف و حجاب در کشور جمهوری اسلامی ایران یک دستور قانونی است که بانوان عفیف ما به اجرای قانون پایبند هستند.

وزیر کشور با اشاره به تعداد کمی از بانوان که در رعایت حجاب دچار غفلت شدند، افزود: قانون هر کشور باید رعایت شود و در خصوص قانون عفاف حجاب در کشور همه بانوان باید به این ارزش دینی، ملی و قانونی در کشور احترام بگذارند.

وحیدی تأکید کرد: نیروهای انتظامی با رعایت کرامت انسانی و همه‌جانبه اخلاقی به رعایت قانون عفاف وحجاب در کشور تذکر می‌دهند که اغلب بانوان به این تذکرات توجه می‌کنند.

وی خاطرنشان‌ کرد: بانوانی که به تذکرات در خصوص رعایت قانون حجاب در کشور توجه نکنند، طبق قانون، دستگاه قضا ورود پیدا می‌کند و بر اساس قانون عمل خواهد کرد.

وزیر کشور با قدردانی از نیروهای فراجا در اجرای قانون عفاف و‌حجاب، افزود: نیروهای آموزش‌دیده فراجا با افرادی که دچار غفلت در رعایت قانون عفاف و حجاب شدند به تذکرات توجه می‌کنند و افرادی که قصد هنجارشکنی و ساختارشکنی در جامعه دارند، برخورد متفاوتی خواهد داشت.

وحیدی در پایان از مردم شریف کشور که از این طرح فراجا حمایت کردند و کسانی که به تذکرات فراجا در رعایت قانون عفاف و حجاب توجه کردند، قدردانی کرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
وعده‌ صادقی دیگر، نامه‌ای که ۱۰ سال از آن گذشت
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱