کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار سوادکوه اعلام کرد:

تعیین ۵۹ شعبه اخذ رای در سوادکوه

9 اسفند 1402 ساعت 10:16

فرماندار شهرستان سوادکوه از برگزاری انتخابات با ۵۹ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.


رمضان غلامی‌اواتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» به روند برگزاری انتخابات اشاره و اظهار کرد: طبق آخرین آمار و پس از انصراف چند کاندیدا، ۵۷ نفر در این حوزه انتخابیه برای کسب دو جایگاه نمایندگی مجلس رقابت می‌کنند که از این تعداد ۶ خانم و ۵۱ نامزد آقا هستند.

وی افزود: ۵۹ شعبه اخذ رای شامل ۲۱ صندوق ثابت شهری، دو صندوق ثابت روستایی و ۳۶ صندوق سیار، وظیفه اخذ رای از واجدین شرایط را بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: ۵۹ نفر نماینده فرماندار، ۵۹ نفر بازرس،  ۱۷۰ ناظر، ۴۳۲ نفر عوامل اجرایی و کاربر، ۱۷۵ نفر محافظ ( نیروهای انتظامی، سپاه و اعضای پایگاه‌های بسیج) و ۱۲۰نفر راننده و نیروی خدماتی روز ۱۱ اسفند در فرایند اخذ رای حضور دارند.

این مسئول تصریح کرد: در پنج ماه گذشته، جلسات و کلاس‌های آموزشی و توجیهی متعددی برای عوامل اجرایی انتخابات برگزار شد تا هماهنگی‌های لازم در این زمینه به‌وجود بیاید.

غلامی گفت: با توجه به شرایط جوی و بارش سنگین برف در روستاها و مناطق بالادست، همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان آماده هستند تا انتخابات را با سلامت، امنیت و حضور حداکثری شهروندان سوادکوهی برگزار کنند، در همین رابطه با استاندار، معاونت سیاسی استاندار، معاون عمرانی و دیگر مدیران مرتبط جلسات لازم برگزار شد.

وی در پایان از همکاری استاندار، معاونین، اعضای شورای تامین شهرستان، نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران و عوامل اجرایی که در این مدت همکاری‌های لازم را انجام دادند، قدردانی کرد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 484789

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/484789/تعیین-۵۹-شعبه-اخذ-رای-سوادکوه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com