کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز تمرینات تیم فوتبال علم و ادب از یکشنبه/سیاست باشگاه استفاده از مربیان و بازیکنان بومی است

28 تير 1398 ساعت 17:30

تمرینات نماینده جدید تبریز در لیگ دسته یک ایران از یکشنبه آغاز می‌شود.


به گزارش بلاغ،اسماعیل بابازاده مالک جدید تیم فوتبال شهرداری تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  در تبریز در خصوص آخرین وضعیت تیم و انتقال امتیاز اظهار کرد‌: طی توافقاتی با شهردار‌ تبریز‌، اعضای شورای شهر و مدیر کل ‌‌اداره ورزش و جوانان استان داشتیم این انتقال به صورت قطعی به باشگاه علم و ادب تبریز انجام شد و به طور رسمی اعلام می‌کنیم که تیم فوتبال شهرداری تبریز از فصل جدید تحت حمایت باشگاه علم و ادب و با نام علم و ادب شهرداری تبریز در مسابقات لیگ آزادگان(لیگ دسنه یک ایران) شرکت خواهد کرد.

بابازاده در مورد تصمیم خرید امتیاز تیم شهرداری تبریز گفت: در سال‌های اخیر در فوتبال تبریز تمرکز تیم‌های تبریزی در لیگ برتر به کسب نتیجه و رضایت هواداران بوده و این فرصتی برای حضور جوانان و بومی این منقطه را در ترکیب 2 تیم نمی‌دهد و از این لحاظ یک خلا در فوتبال تبریز دیده می‌شد و درصدد هستیم با تیم لیگ یکی علم و ادب و استفاده از جوانان بومی و شایسته بتوانیم این خلا را پر نماییم.

مالک تیم علم و ادب تبریز در خصوص وضعیت انتخاب سرمربی و کادرفنی گفت: زمان کمی تا شروع لیگ دسته یک باقیمانده و در تلاش هستیم در چند روز آینده سرمربی تیم را معرفی نمایم و قطعا استفاده از مربیان بومی و ظرفیت مربیان منطقه جزو اهداف ما است.

وی در مورد هدف‌گذاری تیم علم و ادب در لیگ دسته یک گفت: سال اول حضور در این مسابقات برای این تیم بوده و درصدد هستیم تیمی خوبی را روانه لیگ یک کرده و هدفگذاری ما قرار گرقتن در نیمه‌های جدول در سال اول است، اما در سال‌های بعدی صعود به لیگ برتر جزو برنامه‌های تیم ما بوده و قطعا شاهد این موفقیت خواهیم بود.

بابازاده در مورد استادیوم خانگی تیم شهرداری تبریز گفت: زیرساخت‌ها و امکانات باشگاه شهرداری تبریز در حد مطلوب است و به خاطر همکاری و تعاملاتی که بین دو باشگاه است استادیوم شهرداری تبریز می‌تواند به عنوان محل بازی‌های خانگی تیم علم و ادب در اختیار این باشگاه قرار گیرد.

مالک باشگاه علم و ادب تبریز با اعلام اینکه تنها امتیاز تیم فوتبال را در اختیار گرفته تصریح کرد‌: ما فقط سهمیه لیگ یکی تیم فوتبال شهرداری تبریز را خریداری کردیم و سهمیه باشگاه فکر نکنم که قابل واگذاری باشد.

بابازاده در خصوص اینکه تمرینات این تیم از چه زمانی شروع خواهد شد گفت‌: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم انشاالله تمرینات‌مان از روز یکشنبه شروع خواهد شد و روند آماده‌سازی تیم برای حضور در لیگ دسته یک ایران آغاز می‌شود.


کد مطلب: 397159

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/397159/آغاز-تمرینات-تیم-فوتبال-علم-ادب-یکشنبه-سیاست-باشگاه-استفاده-مربیان-بازیکنان-بومی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com