کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ظرفیت روابط عمومی ها تقویت شود

29 ارديبهشت 1398 ساعت 9:10

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: باید ظرفیت روابط عمومی ها تقویت شود تا در عصر ارتباطات به درستی مورد استفاده قرار گیرند.


به گزارش بلاغ،عزیز اکبریان، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در آئین گردهمایی دستگاه های روابط عمومی استان البرز که شامگاه شنبه در اردوگاه امام علی (ع) برگزار شد،گفت: روابط عمومی های چاپلوس آفت یک سازمان هستند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر شرایط کشور هزاران کیلومتر از عصر ارتباطات عقب هستیم و باید با احصای مسؤولیت ها این روند را بهبود بخشیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید ظرفیت روابط عمومی ها تقویت شود تا در عصر ارتباطات به درستی مورد استفاده قرار گیرند؛ روابط عمومی ها متصل به نفر اول سازمان هستند و نقش پراهمیتی دارند.

اکبریان ادامه داد: برخی روابط عمومی ها ظرفیت و نقش خود را نادیده می گیرند، چاپلوسی را در دستور کار خود قرار می دهند تا جایگاهشان را محکم تر کنند.

وی یادآور شد: مدیرانی که از چاپلوسی دفاع کنند و خواستار این امر باشند عاقبت به خیر نخواهند شد؛ مدیران باید خود را در جریان امور تشکیلاتی قرار دهند تا اقدامات درست و به روز انجام شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: باید اقدامات مثبت مدیران توسط روابط عمومی ها و اصحاب رسانه منعکس شود تا شاهد موفقیت های بیشتر آن ها باشیم اما پوشش اخبار ساده و روتین موجب ایجاد نارضایتی در مردم می شود.

اکبریان ادامه داد: جلب اعتماد و رضایت میان مردم در این برهه از زمان حائز اهمیت است چرا که اگر این اعتماد از بین برود شرایط به خوبی پیش نخواهد رفت.


کد مطلب: 387584

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/387584/ظرفیت-روابط-عمومی-تقویت-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com