کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل کار مازندران خبر داد

برگزاری سی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید

5 ارديبهشت 1398 ساعت 8:00

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از برگزاری سی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان همزمان با هفته کارگر خبر داد.


به گزارش بلاغ، کامران اصغری طی گفت و گویی اظهار کرد: هفته کارگر فرصتی برای تجلیل و ارج نهادن به این قشر زحمتکش است و برنامه‌های متعددی با همکاری اداره کل تأمین اجتماعی، درمان تأمین اجتماعی، خانه کارگر، کانون‌های بازنشستگان، هماهنگی شوراهای اسلامی کار، کارگران ساختمانی و مجمع نمایندگان کارگران، بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی به‌منظور گرامیداشت این هفته در نظر گرفته شده است.

وی برگزاری سی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان، همایش تجلیل از پاکبانان استان، عطر افشانی گلزار شهدا، حضور جامعه کارگری در نماز جمعه، دیدار جامعه کارگری و تشکلات با نماینده ولی فقیه و عضو مجلس خبرگان رهبری، نشست صمیمی کارگران با استاندار مازندران، بازدید از شرکت‌های تولیدی و اهداء گل به کارگران، پیاده‌روی خانوادگی کارگران، بازدید از بیمارستان‌های تأمین اجتماعی و اهداء شاخه گل به بیماران، تجلیل از خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار با فرمانده سپاه و فرمانده بسیج کارگری را از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به برگزاری سی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان افزود: در این جشنواره کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان معرفی می‌شوند.

این مسؤول ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران است.

اصغری با اشاره به اینکه پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نام‌گذاری شده‌ است، گفت: کارگران از عناصر اصلی رونق تولید در کشور هستند و برگزاری باشکوه هفته کارگر می‌تواند بخش کوچکی از زحمات این قشر گرانقدر را جبران کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 385144

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/385144/برگزاری-سی-امین-جشنواره-امتنان-نخبگان-جامعه-کار-تولید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com