کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایان پرسه زنی های پلید ارواح آبادان

شوک آنلاین , 28 اسفند 1397 ساعت 20:04

۲ گوشی قاپ حرفه‌ای که به ارواح آبادان لقب گرفته بودند همراه مالخر باندشان در عملیات پلیسی دستگیر شدند.


به گزارش بلاغ،

چندی قبل ماموران تجسس کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با پرونده‌های گوشی قاپی در منطقه احمدآباد و خیابان اروسیه روبرو شدند و تیم ویژه‌ای برای دستگیری عامل این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که ۲ نوجوان موتور سوار در چشم بهم زدنی اقدام به گوشی قاپی در خیابان‌های خلوت می‌کنند و طعمه‌های دزدان با توجه به حرفه‌ای بودن و ناپدید شدنشان، آنها را به عنوان ارواح معرفی کردند.

بدین ترتیب ماموران فیلم دوربین‌های مداربسته را مورد بازبینی قرار دادند و خیلی زود موفق به شناسایی ۲ سارق نوجوان شدند.

همین کافی بود تا ماموران در عملیاتی غافلگیرانه ۲ سارق نوجوان ر در مخفیگاهشان دستگیر کنند و در بازرسی از مخفیگاه آنها چند گوشی سرقتی به دست آوردند.

امین ۱۷ ساله که روی بدنش جای چاقو و قمه زیادی دیده می‌شود به ماموران گفت: اگر پشت فرمان موتورم بودم هیچ وقت پلیس نمی‌توانست مرا دستگیر کند چون راننده خوبی هستم.

وی افزود: چندبار پس از سرقت، پلیس و طعمه‌هایمان به دنبال ما آمدند اما موفق به دستگیری من نشدند و فکر نمی‌کردم دستگیر شوم.

دزدان در تحقیقات پلیسی به سرقت‌هایشان اعتراف کردند و ماموران در ادامه تجسس‌ها موفق به شناسایی خریدار گوشی های سرقتی که جوانی سابقه‌دار است شدند و در عملیاتی غافلگیرانه و با حضور در مغازه مالخر این باند موفق به دستگیری وی شدند.

بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته‌اند.

روانشهر


کد مطلب: 383368

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/383368/پایان-پرسه-زنی-های-پلید-ارواح-آبادان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com