کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار مازندران:

هیچ واحد تولیدی در مازندران نباید تعطیل شود

3 بهمن 1397 ساعت 8:44

استاندار مازندران گفت: هیچ واحد تولیدی بی‌جهت، با دلیل جزئی و یا حتی دلیل مهم نباید تعطیل شود.


به گزارش بلاغ، احمد حسین‌زادگان در جمع کارآفرینان سوادکوه، با اشاره به اهمیت بخش کارآفرینی، تولیدگران را صف مقدم جنگ اقتصادی دانست و افزود: شرایط اقتصادی سال آینده با وجود تحریم‌های تشدیدی و ترکیبی سخت است و با توجه به این امر نیازمند اقدامات پیشگیرانه‌ای هستیم تا بتوان تولید موجود را حفظ و بخش‌های آسیب‌دیده را حفظ کرد.

وی با بیان اینکه چراغ منزل بسیاری از مردم به روشنایی چراغ کارخانه‌ها وابسته است، به رسالت تولیدکنندگان و مسئولان در بخش تولید اشاره کرد و افزود: تولیدکنندگان نیز با وجود مشکلات بواسطه عشق خود به میهن و کسب و کار تولید را ادامه می‌دهند.

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه هیچ واحد تولیدی بی‌جهت، با دلیل جزئی و یا حتی دلیل مهم نباید تعطیل شود، گفت: سال بعد منابع ارزی ما از محل فروش نفت کاهش می یابد و تمام امید مردم به تولید صنایع است و وظیفه ما هم کمک و حمایت بخش تولید است.

این مسئول یکی از راهکارها در راستای حفظ تولید و ارتقا وضع موجود را کارگروه‌های مختلف قبل و بعد از احیا دانست و بر نگاه حمایتی دولت بر تولید و حفظ آن، تأکید کرد و افزود: هیچ فردی نباید در این فرایند حمایتی مشکل ایجاد کند مگر اینکه کسی بخواهد از فضای حمایتی دولت سوء‌استفاده کند و در این راستا نیز، کارگروه‌ها موارد را مورد تجزیه و تحلیل و رصد قرار خواهند داد.

حسین‌زادگان در پاسخ به برخی مشکلات شهرک صنعتی شورمست، بر پیگیری سریع رمپ ورودی این شهرک بدون اعتبار یا با اعتبار تأکید کرد و افزود: در رابطه با فاز دوم گازرسانی به شهرک که نیازمند عبور از راه‌آهن و مجوز آن است، شخصا پیگیری خواهند کرد.

استاندار مازندران یکی از ظرفیت‌های سوادکوه را معادن دانست و با اشاره به مشکلات با محیط‌زیست در رابطه با معادن، بر آشتی منطقی بین محیط‌زیست و صمت تأکید کرد و گفت: سه پهنه مطالعاتی که باید انجام می‌شد در حال انجام است و منطقه‌ای که برای شهرستان دارای ارزش افزوده است باید مورد حمایت قرار گیرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 376050

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/376050/هیچ-واحد-تولیدی-مازندران-نباید-تعطیل-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com