کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره صنعت میاندورود خبر داد

برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی میاندورود از بهمن‌ماه

25 دی 1397 ساعت 16:25

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندورود با اشاره به اینکه انتخابات اتحادیه‌های صنفی از ابتدای نیمه دوم بهمن ماه انجام می‌شود، گفت: با تشکیل این هشت اتحادیه به همراه دو اتحادیه دیگر می‌توان اتاق اصناف میاندورود را تشکیل داد.


به گزارش بلاغ، سیدخلیل هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره تشکیل اتحادیه‌های صنفی در میاندورود و اتاق اصناف، اظهار کرد: برای تشکیل هشت اتحادیه عضوگیری اولیه انجام شد و کمیته اجرایی باید از بین متقاضیان، افراد واجد شرایط برای هیات مدیره و بازرسان اتحادیه‌ها را مشخص کند.

وی بیان کرد: تا به امروز دو هزار و 700 واحد صنفی با پروانه فعالیت در میاندورود شناسایی شدند و فراخوان برای انتخابات از یک ماه پیش انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندورود با بیان اینکه دو اتحادیه خبازان و قنادان و همچنین آرایشگران و خیاطان در میاندورود تشکیل شده بود، خاطرنشان کرد: هشت اتحادیه خاروبار و لبنیات، کیف و کفش و پوشاک، لوازم خانگی و بلورجات، عکاسان و لوازم و تحریر، صنعت کشاورزی و الکترونیکی، مواد پروتئینی، صنعت ساختمان، خدمات فنی و لوازم یدکی اتومبیل بزودی تشکیل خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه انتخابات اتحادیه‌های صنفی از ابتدای نیمه دوم بهمن ماه انجام خواهد شد، افزود: با تشکیل این هشت اتحادیه به همراه دو اتحادیه دیگر می‌توان اتاق اصناف میاندورود را تشکیل داد.

وی تاکید کرد: با تشکیل اتاق اصناف در میاندورود، واحد صنفی فعال در میاندورود می‌توانند خدمات مناسب‌تری دریافت کنند و دیگر هزینه‌های اضافی برای رفت و آمد به ساری را پرداخت نخواهند کرد.

هاشمی با اشاره به ثبت نام واحدهای صنفی در سایت ایرانیان اصناف گفت: اعضای اتحادیه‌های خبازان و قنادان و آرایشگران و خیاطان هم که در گذشته وجود داشتند با اقدامات انجام شده در سایت ثبت نام شدند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 374639

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/374639/برگزاری-انتخابات-اتحادیه-های-صنفی-میاندورود-بهمن-ماه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com