کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علی پروین: پرسپولیس برای ما پیشکسوتان است

افکار نیوز , 25 آذر 1397 ساعت 11:32

علی پروین در خصوص خرید باشگاه پرسپولیس توسط شرکت پیشکسوتان، اظهارداشت: الان دیگر بازی‌های پرسپولیس تمام شده و می‌توانیم صحبت کنیم. شاید اگر چند هفته پیش صحبت می‌کردیم می‌گفتند روحیه تیم را به هم ریختید، اما الان زمان صحبت کردن است.


به گزارش بلاغ،علی پروین در خصوص خرید باشگاه پرسپولیس توسط شرکت پیشکسوتان، اظهارداشت: الان دیگر بازی‌های پرسپولیس تمام شده و می‌توانیم صحبت کنیم. شاید اگر چند هفته پیش صحبت می‌کردیم می‌گفتند روحیه تیم را به هم ریختید، اما الان زمان صحبت کردن است.

وی افزود: ما نامه نوشتیم و در آن اعلام کردیم اگر قرار است باشگاه پرسپولیس را بفروشید باید به شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس بفروشید و دلیل آن هم این است که این تیم برای ما پیشکسوتان است. از طرفی گفتیم اگر هم نمی‌خواهید بفروشید باید با نظر ما و اعضای شرکت پیشکسوتان هیئت مدیره و مدیرعامل را انتخاب کنید.

اسطوره باشگاه پرسپولیس در خصوص رفتن حمیدرضا گرشاسبی از باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: همانطور که تاج را نگه داشتند باید گرشاسبی را هم نگه می‌داشتند، چون او به تیم نظم داده و مدیر خوبی بود. گرشاسبی مدیر خوبی برای پرسپولیس بود و به خوبی باشگاه را در دست خودش داشت.

 


کد مطلب: 370272

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/370272/علی-پروین-پرسپولیس-پیشکسوتان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com