کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هزینه ۵۰۰ میلیون تومانی ارتش برای بیماران خاص مناطق زلزله‌زده غرب کشور/ ارائه خدمات پزشکی نیروی زمینی ارتش به مردم ۳ استان طی یک ماه گذشته

20 آذر 1397 ساعت 7:51

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: بیمارستان صحرایی اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش طی ماه گذشته و در ایام هفته وحدت و چند روز پیش از آن، در مناطق محروم «اینچه‌برون» استان گلستان و «سمیع‌آباد» استان خراسان رضوی برقرار شد و به مردم این مناطق خدمات ارائه داد.


به گزارش بلاغ،

 
امیر دکتر «شهنام بابلی» در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: بیمارستان صحرایی اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش طی ماه گذشته و در ایام هفته وحدت و چند روز پیش از آن، در مناطق محروم «اینچه‌برون» استان گلستان و «سمیع‌آباد» استان خراسان رضوی برقرار شد و به مردم این مناطق خدمات ارائه داد.

وی افزود: چهار روز پیش نیز بیمارستان صحرایی نزاجا با استقرار در مناطق محروم  کوهپایه استان کرمان، به مردم این مناطق خدمات ارائه داد.

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا با بیان ایتکه علاوه بر مناطقی که ذکر شد، از ابتدای امسال تا کنون، بیمارستان صحرایی نزاجا در «کوئیک» کرمانشاه، «الموت» قزوین، «ریگان» کرمان و «ورزقان» آذربایجان شرقی نیز بر پا شده است، عنوان کرد: در بیمارستان صحرایی نزاجا، خدماتی نظیر «جراحی مغز»، «جراحی قفسه سینه»، «اعصاب و روان»، «قلب»، «چشم»، «ارتوپدی»، «داخلی»، «زنان»، «رادیولوژی»، «سونوگرافی»، «اکوکاردیوگرافی»، «اتاق عمل سیار» و «دندانپزشکی» ارائه می‌شود.

امیر بابلی ادامه داد: مناطق محروم خوزستان، سیستان و بلوچستان و کرمان، مقصد‌های آینده نیرو‌های متخصص اداره بهداشت و درمان نزاجا برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی تا پایان امسال خواهند بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته قریب به ۵۰۰ میلیون تومان برای تامین دارو‌های بیماران حاص مناطق زلزله زده غرب کشور از سوی نیروی زمینی ارتش هزینه شد.


کد مطلب: 369546

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/369546/هزینه-۵۰۰-میلیون-تومانی-ارتش-بیماران-خاص-مناطق-زلزله-زده-غرب-کشور-ارائه-خدمات-پزشکی-نیروی-زمینی-مردم-۳-استان-طی-یک-ماه-گذشته

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com