کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس جهاد کشاورزی آمل عنوان کرد

تولید بیش از ۲۸ هزار تن عسل در آمل

1 آبان 1397 ساعت 15:05

رئیس جهاد کشاورزی آمل با بیان اینکه افراد دارای چاه باید چاه‌های خود را در سامانه ثبت کنند، تاکید کرد: شهرستان آمل دارای بیش از 18 هزار حلقه چاه است که 4 هزار آن دارای پروانه و مابقی فاقد پروانه هستند.


به گزارش بلاغ، سیدحسین اسلامی در گفت‌و‌گویی با بیان اینکه 70 درصد زنبورستان شهرستان آمل در سامانه جامع پهنه‌بندی ثبت شد، اظهار کرد: آمارگیری زنبورستان‌ها در آمل تا انتهای مهرماه ادامه داد.


وی با اشاره به اینکه کارشناسان جهاد کشاورزی با شرکت مربوطه در حال همکاری است، گفت: بیش از 417 بهره‌بردار با 31 هزار کلنی زنبور عسل در تولید بیش از 28 هزار و 800 تن عسل در آمل فعالیت دارند.


رییس جهاد کشاورزی آمل با بیان اینکه ثبت بهره‌برداران عسل در آمل به جد در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: برای داشتن آمار میزان تولید و کمک به بهره‌برداران تا پایان مهر ماه تمامی تولیدکنندگان عسل در سامانه ثبت می‌شوند.


این مسئول با اشاره به آمارگیری چاه‌های کشاورزی جهت صدور پروانه برای آنها یادآور شد: یکی از اهداف این امر حل مشکل سوخت چاه برای کشاورزان است.

 

اسلامی با بیان اینکه افراد دارای چاه باید چاه‌های خود را در سامانه ثبت کنند، تاکید کرد: شهرستان آمل دارای بیش از 18 هزار حلقه چاه است که 4 هزار آن دارای پروانه و مابقی فاقد پروانه هستند.


وی با اشاره به اینکه به دنبال صدور مجوز برای 14 هزار چاه فاقد پروانه در آمل هستیم، گفت: این امر کمک تمامی کشاورزان را می‌طلبد.

 

رئیس جهاد کشاورزی آمل در پایان تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که در کشت دوم 67 هزار تن برنج در آمل تولید شود.

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 365224

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/365224/تولید-بیش-۲۸-هزار-تن-عسل-آمل

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com