کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری دو برادر قاچاقچی در پایانه غرب

مهر , 19 بهمن 1396 ساعت 23:01

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب، با اشاره به دستگیری دو برادر به جرم قاچاق مواد مخدر، گفت:‌ای متهمان قصد داشتند با همدستی هم ۴۷ کیلوگرم تریاک را به خارج از کشور قاچاق کنند.


به گزارش بلاغ، رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب، با اشاره به دستگیری دو برادر به جرم قاچاق مواد مخدر، گفت:‌ای متهمان قصد داشتند با همدستی هم ۴۷ کیلوگرم تریاک را به خارج از کشور قاچاق کنند.


به گزارش ، سرگرد علی آقا طیبی، افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب، مشخص شد که یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر ۴۴ عدد ترمه رومیزی آغشته به تریاک و شیره تریاک را به تهران وارد کرده و در انباری واقع در این محدوه دپو کرده وی قرار است به مالک انباری سه میلیارد ریال وجه پرداخت کند.

وی ادامه داد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار بازپرس شعبه ۴ دادسرای ناحیه ۲۰ تهران قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم صادر و ماموران در یک عملیات ضربتی موفق شدند این متهم را در همان محدوده شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم با دستور مقام قضائی به زندان منتقل و متعاقباً چند روز بعد برادر متهم که در امر توزیع مواد مخدر همکاری داشت نیز شناسایی و دستگیر شد.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب، اظهار کرد: متهمان بنابر دستور مقام قضایی تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر قاچاق مواد مخدر و قصد انتقال این مواد به یکی از کشور‌های همسایه، اعتراف کردند.

سرگرد طیبی، تصریح کرد: متهمان پس از اعتراف به جرم خود به همراه ۴۷ کیلوگرم تریاک مکشوفه راهی دادسرا و بنابر دستور مقام قضائی راهی زندان شدند.


کد مطلب: 347529

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/347529/دستگیری-دو-برادر-قاچاقچی-پایانه-غرب

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com