کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بخشی از وصیتنامه شهید «اسدالله اللهیاری»؛

«امام» ما را از لجنزار بیرون کشید

دفاع پرس , 30 دی 1396 ساعت 23:27

شهید اسدالله اللهیاری در بخشی از وصیت نامه خود نوشته است: امام را تنها نگذارید، زیرا امام بود که ما را از لجنزارها بیرون کشید و هدایتمان کرد.


به گزارش بلاغ، شهید اسدالله اللهیاری در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۴۴ در شهر میانه از توابع آذربایجان شرقی متولد شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت بسیج درآمد و چندی بعد لباس سبز پاسداری به تن کرد. با هجوم دشمن به مرزهای ایران، راهی کارزار دفاع از کشور شد و در این راه یک‌بار از ناحیه پا مجروح شد که سرانجام روز جمعه ۲۵ دی ماه سال ۶۵ در عملیات بیت المقدس ۲ به همراه سه تن از همرزمانش در اثر اصابت ترکش خمپاره، در منطقه ماووت عراق و در سن ۲۱ سالگی به شهادت رسید و پیکر بدون سرش در «خامک» به خاک سپرده شد.

او در قسمتی از وصیتنامه خود نوشته است: «برای برادرانم: برادران گرامی از خدا غافل نباشید و همواره در راه ولایت فقیه قدم بردارید و همیشه خدا را حاضر و ناظر بر کارهایتان بدانید و به نماز اهمیت بیشتر بدهید و آن را اول وقت بخوانید. چونکه در این دنیا فقط نماز است که برای فردای آخرت به درد می‌خورد.

به دعا و استغفار بیشتر بپردازید، زیرا دعا سلاح مومن است. اگر می‌خواهید قلب‌های شما پاک باشد با دعا و راز و نیاز قلب‌های خود را شست و شو دهید و به کارهای خیر بیشتر دل ببندید.

به تمام فامیل و آشنایان و دوستان می‌گویم که همواره در خط ولایت فقیه باشید و امام را تنها نگذارید، زیرا امام بود که ما را از لجنزارها بیرون کشید و هدایتمان کرد. خدا سایه این امام بزرگوار را از سر مسلمین جهان خصوصا ملت شریف ایران کم و کاست نفرماید.

خدا سایه امام بزرگوار را از سر مسلمین جهان مخصوصا ملت شریف ایران کم و کاست نفرماید.

هرکه آمد در غم آباد جهان چون گردباد

چند روزی خاک خورد آخر بهم پیچید و رفت


کد مطلب: 342591

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/342591/امام-لجنزار-بیرون-کشید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com