کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار گلوگاه:

روزانه ۱۷ تن زباله از سطح شهر گلوگاه جمع آوری می‎شود

2 دی 1396 ساعت 14:43

شهردار گلوگاه از جمع آوري روزانه 17 تا 20 تن زباله از سطح شهرستان خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از گلوگاه ما، امير بابایی در خصوص جمع آوری زباله از سطح شهرستان گلوگاه، اظهار کرد: تناژ زباله سطح شهر طی یک هفته باسکول شده روزانه حدود ۱۷ تا ۲۰ تن زباله توسط خودروهای حمل زباله از سطح شهرگلوگاه جمع‌آوری و به منطقه دفن زباله خارج از محدوده شهری حمل می‌شود که این حد از سطح استاندارد بیشتر است.

وی افزود: ۲ خودروی نیسان برای حمل زباله سطح شهر خریداری شده و به زودی پس از نصب مخزن حمل به ناوگان خدمات شهری اضافه خواهد شد و همچنین ۱۲۰ میلیون تومان بودجه برای خرید ایسوزو ۶ تني مکانیزه تخصیص داده شد.

شهردار گلوگاه گفت: در شورای شهر ۶ خیابان به تصویب رسیده است تا به بانوان محلات در راستای فرهنگ سازی، طرح تفکیک زباله از مبدأ آموزش داده شود.

وی در خصوص مکان‌های دپو زباله گفت: چند مکان دپوی زباله از شهرستان حذف و پاک سازی شد و در این مکان‌ها باکس زباله گذاشته شد.

بابایی اظهار داشت: در هفته اخر آذر ماه سال جاری حدود ۵۰ کامیون از بستر رودخانه‌ در نزدیکی شهر گلوگاه زباله جمع آوری شد.

وی در خصوص فرهنگ سازی و آموزش مردم برای حفظ محیط زیست و تفکیک زباله، بیان کرد: کتابچه‌های ۳۰ صفحه‌ای همراه با بروشور جهت فرهنگ سازی و تفکیک زباله در گلوگاه برای ارائه به مردم فهیم شهرستان تدوین شده است.

این مسؤول افزود: تفکیک زباله در شهرستان گلوگاه تا کنون ۳۰ درصد توسط بخش خصوصی همیشه انجام می‌شود و هر روز ۴ وانت کارتون و پلاستیک تفکیک ‌می‌پذیرد.

شهردار گلوگاه در پایان خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم شهری ایده‌آل داشته باشیم قطعا نیازمند مشارکت جدی و همه جانبه تک تک مردم هستیم.


کد مطلب: 335698

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/335698/روزانه-۱۷-تن-زباله-سطح-شهر-گلوگاه-جمع-آوری-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com