کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه گلوگاه:

9 دی روز بصیرت و بیعت مردم ایران با ولایت فقیه است

1 دی 1396 ساعت 13:18

امام جمعه گلوگاه گفت: 9 دی روز بصیرت و بیعت مردم ایران با ولایت فقیه است و مردم طرحی که دشمن برای براندازی این انقلاب برنامه ریزی کرده بود را خنثی کردند.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه گلوگاه، اظهار کرد: در انتخابات سال 88 حوادثی رخ داد که می‌خواستند به بهانه‌ انتخابات، با شعارها، عبور از خطوط قرمز و با استفاده از خارجی‌ها و داخلی‌ها انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

وی افزود: جریان 9 دی بسیار مهم است و همیشه برای حفظ انقلاب، نظام و ولایت باید زنده باقی بماند.

امام جمعه گلوگاه با تاکید بر اینکه هتک حرمت عاشورای 88 را محکوم می‌کنیم، بیان کرد: انتخابات برای فتنه گران بهانه و سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی هدف اصلی آنها بود و در عاشورای حسینی به امام حسین(ع) هتک حرمت کردند.

میراحمدی در خصوص سخنرانی رهبری در نماز جمعه سال 88 تاکید کردند: با سخنرانی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای، تحولی در ایران ایجاد شد تا اینکه در روز 9 دی مردم مانند سیل به میدان آمدند و قائله را ختم کردند.

وی بیان کرد: 9دی راهپیمایی چندین میلیون نفری مردم ایران در دفاع از اسلام، انقلاب و رهبری و برائت و رویارویی با جریان فتنه و دولت‌های غربی بود.

امام جمعه گلوگاه با اعلام اینکه 9 دی روز بصیرت و بیعت مردم ایران با ولایت فقیه است، ‌گفت: مردم با بصیرت و مجاهدت طرحی که دشمن برای براندازی این انقلاب برنامه ریزی کرده بود را خنثی کردند.

وی در پایان بیان کرد : خودجوش بودن و برانگیختگی فوق العاده از دیگر ویژگی‌های حماسه 9 دی 1388 بود و تقریباً هیچکس و هیچ نهاد رسمی، دعوتی برای تظاهرات نکرده بود.


کد مطلب: 335427

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/335427/9-دی-روز-بصیرت-بیعت-مردم-ایران-ولایت-فقیه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com