کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت مجتمع تفریحی کاسپین در سواحل مازندران

22 آذر 1396 ساعت 9:27

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از موافقت کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت مجتمع تفریحی کاسپین در سواحل استان مازندران خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از مازند اصناف، محمدتقی انزان‌پور طی گفت‌وگویی از موافقت کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت مجتمع تفریحی کاسپین در سواحل استان مازندران در محدوده شهرستان نوشهر خبر داد.

وی افزود: این مجوز به استناد بند ۲۲ ماده ۳ فصل دوم آیین‌نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلس و ماده واحده مصوب ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، صرفاً جهت متقاضی صادر شد و بدون هماهنگی این سازمان، غیرقابل واگذاری به سایر افراد حقیقی و حقوقی می‌باشد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران در پایان با اشاره به وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در بخش سواحل اذعان کرد: به‌منظور حفاظت از خط سواحل کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت‌وسازهای غیر اصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی می‌بایست از طریق مراجعه به سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور نسبت به دریافت مجوزهای تأسیس و بهره‌برداری از این سازمان اقدام کنند.


کد مطلب: 332927

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/332927/موافقت-سازمان-بنادر-دریانوردی-ساخت-مجتمع-تفریحی-کاسپین-سواحل-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com