کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یونامی اعلام کرد:

کشته شدن ۳۸۰ نفر از شهروندان عراقی

مهر , 12 آذر 1396 ساعت 23:56

دفتر سازمان ملل متحد در عراق (یونامی)، امروز در گزارشی از کشته و زخمی شدن ۳۸۰ عراقی طی ماه نوامبر گذشته بر اثر خشونت و ترور و درگیری مسلحانه در عراق خبر داد.


به گزارش بلاغ، دفتر سازمان ملل متحد در عراق از کشته شدن ۳۸۰ شهروند عراقی طی ماه نوامبر گذشته در جریان اقدامات تروریستی و خشونت آمیز خبر داد.

به گزارش سومریه نیوز، دفتر سازمان ملل متحد در عراق (یونامی)، امروز در گزارشی از کشته و زخمی شدن ۳۸۰ عراقی طی ماه نوامبر گذشته بر اثر خشونت و ترور و درگیری مسلحانه در عراق خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ از مجموع این ۳۸۰ نفر، ۱۱۷ نفر از شهروندان عراقی کشته و ۲۶۴ نفر در اقدامی تروریستی و خشونت و درگیرهای مسلحانه در ماه نوامبر ۲۰۱۷ مجروح شده اند.

یونامی، همچنین تعداد غیرنظامیان کشته شده(بدون احتساب نیروهای پلیس) را ۱۱۴ مورد و تعداد مجروحین را بدون احتساب نیروهای پلیس ۲۶۴ نفر اعلام کرد. در بین این آمار و ارقام بغداد به عنوان پرخشونت ترین منطقه با ۲۰۱ نفر (۵۱ کشته و ۱۵۰ زخمی) اعلام شده است.

شایان ذکر است که دفتر سازمان ملل متحد در عراق(یونامی)هر ماه آمار قربانیان اقدامات تروریستی و خشونت آمیز و درگیریهای مسلحانه را در این کشور منتشر می کند.


کد مطلب: 330257

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/330257/کشته-شدن-۳۸۰-نفر-شهروندان-عراقی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com