کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول دبیرخانه مجمع بسیج شهرستان فریدونکنار:

بسیج بالاترین توان فکری را دارا است

29 آبان 1396 ساعت 23:23

مسئول دبیرخانه مجمع بسیج شهرستان فریدونکنار گفت: بسیج بزرگترین تشکل مردمی است که به طور طبیعی بالاترین توان فکری را دارد.


به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، محمدعلی توکلی مسئول دبیرخانه مجمع بسیج شهرستان فریدونکنار نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با حرف، اظهار کرد: اجرای تدابیر رهبری از مهم‌ترین اهداف مجمع بسیج است.

وی با بیان اینکه بخشی از مطالبات رهبری انقلاب توسط دستگاه‌های ذیربط اجرایی نشده است، تصریح کرد: باید ظرفیتی در بسیج ایجاد شود که بتواند بصیرت‌افزایی کرده و مردم را به آگاهی برساند.

مسئول دبیرخانه مجمع بسیج شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه برای عملیاتی شدن اهداف بسیج نیازمند شکل‌گیری یک تشکیلات منسجم بودیم، اظهار کرد: به همین منظور در رده‌های اقشار، شورای بسیج را شکل دادیم که متشکل از نخبگان، افراد فرهیخته و علاقه‌مندان به انقلاب است.

توکلی با اشاره به اینکه بسیج بزرگترین تشکل مردمی است که به طور طبیعی بالاترین توان فکری را دارد و با هدف استفاده از این توانمندی کارگروه‌ها را در ۸ موضوع، در سطح سپاه شهرستان شکل داده‌ایم، گفت: این کارگروه‌ها وظیفه ایده‌پردازی و تصمیم‌گیری را به عهدا دارند و به تمام مسائل درونی و بیرونی بسیج توجه کرده و برای آن راه‌حل ارائه کند.

وی با بیان اینکه طرحی که وارد مجمع بسیج می‌شود ضرورت اجرایی نداشته و ممکن است بر خلاف نخبگان و فرهیختگاناین جمع باشد و رای نیاورد، تصریح کرد: سرعت بخشیدن به تحقق جامعه اسلامی، پیشبرد اهداف بسیج و اجرای تدابیر رهبری از جمله اهداف تشکیل مجمع بسیج است.

مسئول دبیرخانه مجمع بسیج شهرستان فریدونکنار گفت: کارهای روی زمین مانده را با ظرفیت بسیج و اراده می‌توان انجام داد و ما می‌خواهیم این تفکر را در جامعه ترویج کنیم.

توکلی با اشاره به اینکه در جامعه فرصت‌ها، تهدیدات و نقاط قوت بسیار فراوانی وجود دارد و در هر اقدامی که انجام می‌دهیم باید این سه مولفه را در نظر بگیریم، خاطرنشان کرد: در واقع کاری که انجام می‌دهیم باید نقاط قوت جامعه اسلامی را افزایش داده و پاسخ مناسبی برای تهدیدات موجود باشد.


کد مطلب: 326128

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/326128/بسیج-بالاترین-توان-فکری-دارا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com