کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پی اظهارات بی‌شرمانه ترامپ علیه ایران:

انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه نوشیروانی بابل بیانیه صادر کرد

3 آبان 1396 ساعت 18:15

در پی اظهارات بی‌شرمانه ترامپ علیه ایران و سپاه پاسداران انجمن اسلامی دانشگاه نوشیروانی بابل بیانیه‌ای منتشر کرد


به گزارش بلاغ به نقل از بابل‌نوین، در پی اظهارات بی‌شرمانه ترامپ رییس‌جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران و جمهوری اسلامی ایران انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بیانیه‌ای صریح به‌شرح زیر منتشر کرد:

《 بسم الله الرحمن الرحیم 》
          
یَأَیُّهَا النَّبِیُّ حَرِّضِ الْمُؤْمِنِینَ عَلَی الْقِتَالِ إِن یَکُن مِّنکُمْ عِشْرُون صَبِرُون یَغْلِبُواْ مِاْئَتَیْنِ وإِن یَکُن مِّنکُم مِّاْئَهٌ یَغْلِبُواْ أَلْفاً مِّنَ الَّذِینَ کَفَرُواْ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَّا یَفْقَهُونَ.
        
نطق نفرت پراکنانه و مزورانه رییس‌جمهور ایالات‌متحده درباره ایران، نشان از جهل و بدخواهی کسی داشت که حتی در کشور خود هم منفور و متهم به نژادپرستی و نگاه جنسیتی است.
           
استقبال دیکتاتورهای منطقه و نخست‌وزیر رژیم سفاک و اشغالگر صهیونیستی در برابر انتقاد صریح و بی‌درنگ جامعه جهانی به خوبی حکایت از آن دارد که این سخنان تا چه پایه بی‌اساس، دروغ و به دور از واقع بینی بود.
             
رییس‌جمهور مزور و بی‌اطلاع آمریکا در حالی بیهوده تلاش می‌کند میان ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی تفرقه بیاندازد که برای خوشحال کردن دیکتاتورهای آل‌سعود، از خلیج همیشه فارس با نامی مجعول سخن می‌گوید و ترهاتی از این دست به خوبی عمق تزویر و دروغ‌گویی وی را بر ملا و مشخص می‌کند که دشمنی ترامپ نه با جمهوری اسلامی که با ملت ایران است، ملتی که برای هزاران سال منادی آزادی، ستقلال و مامن حق‌طلبان در این فلات پهناور بودند.
              
ملت شریف ایران که از یک قرن پیش پا در راه استقلال و آزادی نهاد بزرگ‌تر از آن است که فریب چنین مهمل گویی‌هایی را بخورد یا مرعوب رجزخوانی این طبل میان‌تهی شود،  همان‌گونه که جناب روحانی  ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به درستی تاکید داشتند، ایران در دفاع از خویش مصمم است و هیچ فرد، گروه و قدرتی نمی‌تواند به بهانه‌های واهی و برای خوش‌کردن دل اتحاد شوم صهیونیست‌ها و سعودی‌ها با تهدید سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی به تحریم، خللی در عزم دفاعی ایران بوجود آورد.
               
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در طول هشت سال دفاع مقدس، در کنار برادران ارتشی و بسیجی خود سینه سپر کرد تا با وجود تمام حمایت‌های آمریکا، متحدان سعودی‌ و صهیونیستی‌اش دست صدام را در تعرض به خاک پاک ایران از بازو قطع کند، همواره از پشتیبانی آحاد ملت ایران برخوردار  است.
                   
پیوستن خیل عظیمی از مردم ایران به سپاه پاسداران و جان‌فشانی این شیرمردان خدایی در دفاع از کیان و کیش و میهن، بهترین گواه محبوبیت این نهاد دفاعی کشور است، دوران دفاع مقدس به خوبی نشان داد که اگر لازم باشد برای دفاع از سرزمین پاک ایران، همه ملت پاسدار ایران خواهند شد تا متجاوز سرافکنده و شرمسار حتی به خیال تهدید ایران خطر نکند.
                
امروز این گندم‌نمای جو‌فروش ایالات متحده، به خوبی می‌داند که در خروج از برجام تنها مانده و حتی اعضای کابینه‌اش هم از وی حمایت نمی‌کنند، برای مخفی کردن اشتباهش (که روزی قلدرمابانه وعده پاره کردن برجام را داد) توپ را در زمین کنگره می‌اندازد و گمان برده که می‌تواند پشت درشت‌گویی و دروغ‌زنی پنهان شود.
                  
برجام سندی چندجانبه است که بر اساس گفت‌و گو و دیپلماسی به‌دست آمد، اگر آمریکا بخواهد با زیرپا گذاشتن تعهدات بین‌المللی خود و برگرداندن تحریم‌ها این توافق بین‌المللی را تضعیف کند جز بردن آبروی خود در جامعه جهانی ثمری بدست نخواهد آورد.
                  
همان‌طور که در همین چند روزی که از نطق سخیف ترامپ می‌گذرد همه جامعه جهانی یک‌صدا در دفاع از برجام در برابر ایالات متحده صف کشیده‌اند‌و خروج احتمالی آمریکا از برجام جز به انزوای آمریکا‌و اثبات حقانیت ایران در جامعه جهانی حاصلی نخواهد داشت.
                   
درود بر ایران، درود بر استقلال، درود بر آزادی و درود بر جمهوری اسلامی ایران

                                 انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل


کد مطلب: 319223

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/319223/انجمن-اسلامی-دانشجویی-دانشگاه-نوشیروانی-بابل-بیانیه-صادر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com