کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد

احتمال احداث پل‌هوایی به صورت تردد رفت و برگشت هوایی و عدم توقف در سرخکلا سوادکوه

1 آبان 1396 ساعت 12:15

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی مازندران از احتمال احداث پل‌هوایی به صورت تردد رفت و برگشت هوایی و عدم توقف در منطقه سرخکلا سوادکوه به دلیل عدم همکاری اهالی این منطقه خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، یارعلی نیازی در هفتمین کمیسیون تحول راهور مازندران که به میزبانی شهرستان سوادکوه برگزار شد، به تصادف‌های خسارتی، فوتی، جرحی و اقدامات مختلف در قالب طرح‌های انتظامی مازندران اشاره و اظهار کرد: جلسات ارزیابی‌های استانی برای بررسی نقاط ضعف‌و قوت واحد‌های انتظامی شهرستان‌های مازندران برگزار می‌شود.


وی با اشاره به حساسیت محور سوادکوه و وضعیت آن در زمستان خاطرنشان کرد: نزدیکی مکانی فعالیت پلیس‌راه و پلیس‌راهور در سوادکوه و نداشتن کمر‎بندی در شهرستان، مشکلات سوادکوه را دو‌چندان کرد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی مازندران به سرما و شرایط جوی و مشکلات مرتبط با ترافیک مربوط به گردشگری شهرستان سوادکوه اشاره کرد و با اشاره به اینکه آسیب‌های بیان‌شده می‌تواند فرصت هم باشد، تصریح کرد: خروجی و ورودی منطقه سرخ‌کلا در تعطیلات، همواره با مشکل ترافیک روبرو است و تعریض محور سوادکوه در منطقه سرخ‌کلا با عدم همکاری اهالی آن روبرو است و احتمال احداث پل‌هوایی به صورت تردد رفت و برگشت هوایی و عدم توقف در سرخ‌کلا هم وجود دارد.


کد مطلب: 318752

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/318752/احتمال-احداث-پل-هوایی-صورت-تردد-رفت-برگشت-هوایی-عدم-توقف-سرخکلا-سوادکوه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com