کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدرس تشریفات سازمان ملل متحد در بابلسر:

ایران مقصدی پرجاذبه برای مردم جهان است

29 مهر 1396 ساعت 8:00

دبیر سوم سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو از ایران به‌عنوان کشور پرجاذبه‌ای یاد کرد که می‌تواند مقصد بسیاری از مردم جهان باشد و گفت: هر ایرانی نماد هویت فرهنگی کشور است.


به گزارش بلاغ، علی‌محمد بیدارمغز در اختتامیه جشنواره رستوران محبوب در بابلسر از ایران به عنوان مقصد پرجاذبه‌ای یاد کرد که می‌تواند مقصد سفر بسیاری از مردم جهان باشد و اظهار کرد: برای تحقق این مهم باید مواردی مانند آداب‌ و رسوم، غذاها، صنایع‌دستی، سوغات و … حفظ شود.

وی در ادامه به نقش لبخند، رفتار جذاب، دکوراسیون داخلی و خارجی و تزیین و کیفیت غذا در جذب پایدار مشتری در یک رستوران اشاره کرد و افزود: رستوران تنها محل صرف غذا نیست و باید آرامش و حس خوشی را به مشتریان منتقل کند.

دبیر سوم سفارت ایران در مسکو گفت: هر ایرانی باید نماینده شایسته دین و تمدن وصنعت گردشگری ایران باشد.

بیدارمغز تصریح کرد: ما با رفتارمان به گردشگران می‌گوییم که چه تمدن و مذهبی داریم  و هر ایرانی نماد هویت فرهنگی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: تشریفات تجمل‌گرایی نیست بلکه معرفی شایسته و درست داشته‌های فرهنگی ما است و حرف زدن، لباس پوشیدن، نحوه رفتار و گفتار به نمایش گذاشتن فرهنگ ایرانی و اسلامی محسوب می‌شود.

مدرس و سخنران تشریفات سازمان ملل متحد در پایان بیان کرد: برای جذب گردشگر رانندگان تاکسی، کارکنان پذیرش هتل‌ها، ماموران اداری مرتبط با گردشگران و … باید آداب تعامل با گردشگران را آموزش ببینند و آداب ارتباط تاثیرگذار با میهمان را بیاموزند.


کد مطلب: 318390

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/318390/ایران-مقصدی-پرجاذبه-مردم-جهان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com