BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - محورهای مازندران مه‌آلود و لغزنده است/ انسداد محور هراز تا اطلاع ثانوی لغو شد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد

محورهای مازندران مه‌آلود و لغزنده است/ انسداد محور هراز تا اطلاع ثانوی لغو شد

21 مهر 1396 ساعت 12:32

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محورهای استان با توجه به بارش باران لغزنده و مه آلود است که رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی ضرورت دارد.


به گزارش بلاغ، علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگویی، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای هراز، کندوان، سمنان ـ مازندران و سوادکوه به صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به بارش باران در محورهای مازندران، افزود: با توجه به وضعیت جوی ارتفاعات استان گاها مه‌آلود بوده که لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع کامیون و کامیونت به جزو استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع کامیونت و اتوبوس به دلیل انجام عملیات لق گیری کماکان ممنوع اعلام شده است.

این مسؤول یادآور شد: تردد انواع تریلی به جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از محور سوادکوه ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، افزود: محدودیت یک طرفه شدن این محور بعدازظهر امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

وی با تأکید بر پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با توجه به بارش باران و لغزنده بودن محورهای مازندران با توجه کامل به جلو، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله طولی رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: انسداد محور هراز به دلیل انجام عملیات لق‌گیری و بهسازی جاده‌ای در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته اعمال شده که از روز شنبه تا اطلاع ثانوی لغو شده و به زمان دیگری موکول شد.

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.


کد مطلب: 317192

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/317192/محورهای-مازندران-مه-آلود-لغزنده-انسداد-محور-هراز-اطلاع-ثانوی-لغو

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com