کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل:

استفاده از قرآن و احادیث در سلامت رکن اساسی زندگی است

20 مهر 1396 ساعت 11:40

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل گفت: دومین همایش ملی شفای پایدار بر مبنای اتکا و استفاده از قرآن و احادیث در سلامت که رکن اساسی زندگی و از مواهب الهی است بنا شد.


به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، دکتر سیدمظفر ربیعی رییس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل در دومین همایش ملی شفای پایدار اظهار کرد: دومین همایش ملی شفای پایدار بر مبنای اتکا و استفاده از قرآن و احادیث در سلامت که رکن اساسی زندگی و از مواهب الهی است بنا شد.
 
وی افزود: هدف از برگزاری این همایش تبیین حضور قرآن و احادیث در وضعیت سلامت جامعه است.
 
این مسئول حوزه سلامت ادامه داد: همه ما اعتقاد داریم که قرآن به‌عنوان کتاب الهی و مبین نظرات خداوند قطعا در زندگی افراد بشر تاثیر بسزا دارد و خود قرآن می‌فرماید "ما برای همه افراد بشر شفا و رحمت‌العالمین هستیم".
 
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل تصریح کرد: در کشور مرزبندی‌هایی داریم برای پزشکی و درمان که هر کسی حیطه‌اش نیست مداخله کند چه به نام دین و احادیث ورود به درمان باید تابع موازین وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی باشد.
     
دکتر ربیعی در پایان با اشاره به رعایت اصول حرفه‌ای گفت: چون تنها متولی درمان در کشور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است ما متوقع هستیم که گروه‌های مختلف دست به دست هم بدهند تا سلامت جامعه را به نحو احسن حفظ کنند.


کد مطلب: 317043

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/317043/استفاده-قرآن-احادیث-سلامت-رکن-اساسی-زندگی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com