کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بازرسی سازمان حفاظت اطلاعات سپاه:

ایران نقش مهمی در خاورمیانه دارد/ ما باید انقلابی بمانیم

6 مهر 1396 ساعت 21:44

سردار صادقي گفت: ایران در منطقه خاورمیانه یک کشور منحصر به فرد است و نقش غیرقابل انکاری در شکل دادن به تعادل منطقه‌ای جدید در خاورمیانه دارد.


به گزارش بلاغ به نقل از گلوگاه ما، مسئول بازرسی سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در يادواره 26 شهيد روستاي مهديرجه گلوگاه اظهار کرد: اقتدار و عزتمندی جمهوری اسلامی ایران از خون پاک شهدا و رشادت‌های ایثارگران است.
 
وی افزود: پرونده شهید هیچگاه بسته نمی‌شود و شهید همیشه به سوی کمال می‌رود و یک نوع تزریق در رگ‌های جامعه است و شهدا ناظر بر اعمال، رفتار ما هستند و یاد شهدا و پیروی از آرمان‌های انقلابی و اعتقادی این شهیدان از اصول مهم در مقابله با تهاجم دشمنان است.

این مقام مسئول ادامه داد: در طول تاریخ انسان‌های زیادی شهید شدند اما فلسفه شهادت امام‌حسین(ع) در چیست که هر ساله شوق و شور، شناخت مردم نسبت به اباعبدالله الحسین بیشتر می‌شود و هر اقدامی که با اخلاص و برای خداوند باشد ماندگار است همچون واقعه عاشورا که خون امام‌حسین(ع) در صحرای کربلا ریخته شد و ماندگارشد، انقلاب اسلامی ما نیز از جمله این اقدام ماندگار است.

مسئول بازرسی سازمان حفاظت اطلاعات سپاه تصریح کرد: از زمانی که پیچ تاریخی شروع شد است ما نباید عقب بمانیم، رسالت ما عصر ظهور است و ما باید پرچم را به صاحب اصلی آن امام‌زمان(عج) برسانیم.

سردار صادقی افزود: انقلاب مسیر خودش را طی خواهد کرد و ‌ما باید از فرصت‌ها استفاده کنیم، استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ترس انقلاب و خون شهدا لحظه‌ای در خود آرامش نمی‌بیند.

وی یادآور شد: یک بسیجی و سپاهی با هر لباسی در میان مردم ظاهر شوند، اثرگذار هستند و این اثرگذاری از خون شهدا است.

مسئول بازرسی سازمان حفاظت اطلاعات سپاه تاکید کرد: ایران در منطقه خاورمیانه یک کشور منحصر به فرد است و نقش غیر قابل انکاری در شکل دادن به تعادل منطقه‌ای جدید در خاورمیانه دارد و خواهد داشت.

صادقی در پایان گفت: انقلابی بودن مهم است اما انقلابی ماندن مهمتر از آن است و پایبند به اصل و ارزش‌های انقلاب مهم و اگر امروز عزت و امنیت حاکم هست به‌خاطر شهدا است.


کد مطلب: 315184

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/315184/ایران-نقش-مهمی-خاورمیانه-باید-انقلابی-بمانیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com