کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی نساجی مازندران:

حضورم در استقلال را تکذیب می‌کنم

25 شهريور 1396 ساعت 15:42

سرمربی تیم نساجی مازندران حضورش در استقلال را تکذیب کرد و گفت: استقلال مشکلات زیادی دارد و ما درون این تیم نیستیم که بتوانیم آن را قضاوت کنیم.


به گزارش بلاغ، مهدی پاشازاده طی گفت‌وگویی درخصوص باخت تیم استقلال تهران در برابر تیم صدرجدولی پارس جنوبی جم، اظهار کرد: استقلال می‌توانست گل مساوی را بزند هرچند بازی زیبایی را انجام نداد و نتوانست پارس جنوبی را تحت فشار قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه هواداران استقلال حق دارند با وجود چنین وضعیتی ناراحت و نگران باشند، افزود: استقلال مشکلات زیادی دارد و ما درون این تیم نیستیم که بتوانیم آن را قضاوت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه گاهی اوقات کارها با هم جفت و جور نمی‌شود، خاطرنشان کرد: استقلال در بازی با پارس جنوبی همین مشکل را داشت، استقلال برای بازی مالکانه به میدان آمده بود، شانس هم داشت اما نتواست از موقعیت‌هایش به‌خوبی استفاده کند و از سویی دیگر این تیم پارس جنوبی بود که به نحو احسن از موقعیت‌هایش استفاده کرد.

پاشازاده در خصوص شایعاتی مبنی بر حضورش به‌‎جای منصوریان در استقلال گفت: در حال حاضر سرمربی تیم نساجی مازندران هستم و تمام تمرکزم را روی این تیم قرار داده‌ام، بسیاری از اتفاقات می‌توانست رقم بخورد اما سعی می‌کنم به تیم خودم بپردازم و این شایعات را نیز تکذیب می‌کنم.


کد مطلب: 313286

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/313286/حضورم-استقلال-تکذیب-می-کنم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com