کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صحبت های پاسور و لیبرو کاله آمل؛

امسال در مقابل تیم های بزرگ حرف هاي زيادي برای گفتن خواهیم داشت!

16 شهريور 1396 ساعت 11:27

در سال قبل فشار روی بازیکنان تیم زیاد بود و حرف و حدیث های زیادی پشت این تیم جوان بود ولی ما نشان دادیم که تیم کاله با همین بازیکنان جوان و خوب میتواند در مقابل تیم های بزرگ نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.


به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت (مازند ورزش)،جواد کریمی پاسور تیم والیبال کاله آمل گفت؛کاله تیم خوب و یکدستی هست و ما در مقابل تیم های بزرگ حرف هاي زيادي برای گفتن خواهیم داشت.

پاسور تيم ملي جوانان ايران ادامه داد:در سال قبل فشار روی بازیکنان تیم زیاد بود و حرف و حدیث های زیادی پشت این تیم جوان بود ولی ما نشان دادیم که تیم کاله با همین بازیکنان جوان و خوب میتواند در مقابل تیم های بزرگ نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.

پاسور مازندراني و آينده دار واليبال ايران در پاسخ به این سوال که آیا میتوان او را جانشین سعید معروف نامید گفت:من تمام تلاش خودم را میکنم تا بتوانم خودم را در بهترین شرایط آمادگی نگه داشته باشم و امیدوارم بتوانم به جایی که حقم هست برسم.

همچنین ابوالفضل قلی پور لیبرو تیم والیبال کاله آمل گفت:شرايط تیم خوب است و ما امیدواریم بتوانیم با کمک سرمربی و کادر فنی خوبی که داریم تیم کاله را به جایگاه اصلی خودش برسونیم.

وی افزود:شرایط آمادگی تیم روز به روز بهتر میشود و ما امیدواریم که بتوانیم با یک تیم قوی و در خور شأن مردم آمل روانه مسابقات لیگ امسال بشویم.

ليبروي تیم کاله آمل در پايان تصريح كرد:آمل تماشاگران فوق العاده ای دارد و سال قبل نیز با وجود ترکیب جوان تیم کاله باز هم دست از حمایت های خود نکشیدند و بازی کردن در ورزشگاه پیامبراعظم شهر آمل برای هر تیمی بسیار دشوار بود و ما امسال نیز به حمایت های آنها نیاز داریم.

 


کد مطلب: 311822

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/311822/امسال-مقابل-تیم-های-بزرگ-حرف-هاي-زيادي-گفتن-خواهیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com