کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

آغاز عملیات اجرایی پل کمربندی فریدونکنار از سه‌شنبه هفته جاری

6 شهريور 1396 ساعت 10:10

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از آغاز عملیات اجرایی پل کمربندی فریدونکنار در سه‌شنبه هفته جاری خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، محمود ذوالفقاری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در نشست صمیمی مدیران استان با مسئولان فریدونکنار از آغاز شدن عملیات اجرایی در کمربندی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: روز سه‌شنبه هفته جاری عملیات اجرایی پروژه کمربندی فریدونکنار با پیمانکار جدید آغاز می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: قراردادی به مبلغ ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان با پیمانکار منعقد شده است و پروژه از روز سه‌شنبه تحویل زمین صورت می‌گیرد و کار آغاز می‌شود.
 
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی فریدونکنار در حال ساخت است، تصریح کرد: در حالی که مبلغ یک و نیم میلیارد اعتبار برای این پروژه نیاز است اما در حال حاضر به این مجتمع ۲۰۰ میلیون اختصاص پیدا کرده است و با توجه به اینکه بخشی از پروژه‌ها دچار چالش هستند اما هم اکنون در حال تکمیل شدن است.
 
ذوالفقاری افزود: در زمینه راه روستایی با افتتاح آخرین آسفالت روستایی کار روستاهای آسفالت شده به پایان می‌رسد و در حوزه شهرسازی طرح به جامع ابلاغ شده است.
 
وی با اشاره به مشکلات مسکن مهر در فریدونکنار، یادآور شد: با توجه به اینکه در مسکن مهر با تعاونی‌های خصوصی رو به رو هستیم اما تلاش می‌شود با پیگیری‌های مداوم این مشکلات برطرف شود.


کد مطلب: 309924

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/309924/آغاز-عملیات-اجرایی-پل-کمربندی-فریدونکنار-سه-شنبه-هفته-جاری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com