کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه گتاب:

رییس‌جمهور گوشش به دهان رهبری باشد/ کارمندان آبرو و پیشانی نظام اسلامی هستند

3 شهريور 1396 ساعت 17:26

امام‌جمعه گتاب گفت: رییس‌جمهور محترم با آن تالیف آبرومند در کنار برد بین‌المللی و سخنانشان در مراسم تنفیذ باید گوششان به دهان رهبری باشد.


به گزارش بلاغ، به نقل از بابل نوین، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه‌های امروز نمازعبادی سیاسی جمعه شهر گتاب با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت همزمان با شهادت شهیدان رجایی و باهنر که دو نماد کار جهادی و انقلابی هستند را گرامی می‌داریم و تلاش مجدانه و ساده‌زیستی برای خدمت به بندگان خدا از شاخصه‌های این دو عزیز بود.
  

وی افزود: علامه حسن‌زاده‌آملی می‌فرماید "رهبر عظیم‌شانتان را دوست بدارید که دنیا شکارش نکرده است و گوش‌تان به دهان رهبر باشد چون ایشان گوششان به دهان امام عصر(عج) است".
 

این مقام مسئول ادامه داد: رییس‌جمهور محترم با آن تالیف آبرومند در کنار برد بین‌المللی و سخنانشان در مراسم تنفیذ باید گوششان به دهان رهبری باشد.
  

امام جمعه گتاب تصریح کرد: باید به توصیه‌های رهبری در زمینه تسهیل زندگی برای مردم عمل شود و زندگانی روستایی راحت ایجاد شود تا مردم به مهاجرت به شهرها روی نیاورند.
 

حجت‌الاسلام تقی‌پور گفت: آنچه که در سند چشم‌انداز ۲۰ ساله است به آن عمل شود و این سند راهکار و راهبرد را جدی بگیرند و هر کوتاهی باعث عدم موفقیت در این پازل است.
 

وی افزود: آقای رییس‌جمهور سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند و رهبر سه وظیفه اصلی را برای رییس‌جمهور بر می‌شمرند که از جمله گشایش اقتصادی و ایجاد غنا در کشور، ارتقای فرهنگ، فکر و عمل دینی مردم، لزوم کار و مدیریت جهادی‏ است که باید توجه ویژه روی آن شود.
 

خطیب جمعه گتاب تاکید کرد: مطالبات مهمی در برابر دولت است که باید در پرتو اسناد بالادستی شناخته شود و همه باید به دولت در جهت تحقق آن کمک کنند.
 

این مقام مسئول ادامه داد: نرخ رشد اقتصادی در سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه هشت درصد در نظر گرفته شد که مسئولان باید توجه کنند که تازه اگر محقق شود بعد از ترکیه و عربستان سوم در منطقه خواهیم بود.
 

تقی‌پور افزود: ایجاد سالانه ۹۵۵ هزار شغل برابر اسناد بالادستی و براساس برنامه ششم توسعه نرخ بیکاری سال ۱۳۹۹ باید هفت درصد باشد و در این مسیر جذب سالانه ۱۱ میلیارد دلار سرمایه خارجی که این شیوه یکی از بهترین شیوه‌های سرمایه‌گذاری است که باید روش‌های نوین مدیریتی و جذب علم در کنار آن باشد مدنظر مسئولان قرار گیرد.
 

وی تصریح کرد: افزایش سالانه ۲۰ درصد صادرات غیر نفتی و بهبود فضای کار که در این مسیر منتقدین، رییس جمهور، مجلس و قوه قضائیه دست به دست هم دهند. تا این مسئله محقق شود.
 

امام جمعه گتاب با اشاره به برخی کج خلقی‌های سیاسی اظهار کرد: در ایران اسلامی مشکل برنامه و ایده نداریم، برخی دعوای سیاسی می‌کنند که خود رییس‌جمهور شوند و دعوا سرمیز است، به واقع باید برای هر کسی که رییس‌جمهور است دعا کنیم این اسناد بالادستی را محقق کند.
 

وی با اشاره به حمایت از تولید داخلی گفت: خرید وسایل ایرانی، ساخت و تولید داخلی بسیار مهم است و در همین مهر امسال می‌توانیم از نوشت‌افزار ایرانی استفاده کنیم تا صدها و هزاران ایرانی مستقیم و غیرمستقیم برایشان شغل آفرینی شود و از تعطیلی واحدهای کوچک تولیدی کم می‌شود.
 

حجت‌الاسلام تقی‌پور با اشاره به سالروز شهادت امام باقر(ع) افزود: این مناسبت بزرگ را در هفته پیش‌رو داریم و باید از استراتژی ایشان در مسئله تقوا استفاده ویژه کرد چون با تقوا بودن بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.
 

وی روز کارمند را یکی از روزهای مهم برشمرد و تاکید کرد: کارمندان آبرو و پیشانی نظام اسلامی هستند و در هر اداره‌ای اگر کارمندی غفلت کند اولین ناسزا به انقلاب می‌شود پس باید این عزیزان توجه کنند.
 

خطیب جمعه گتاب افزود: کارمندان نباید مدیون ارباب رجوع شوند، در امورات دقت بیشتری کنند تا حق‌الناس برعهده شان نباشد و این روزها باید روز بازبینی و تکریم در امورات کارمندان باشد.
 

وی در پایان گفت: در هفته آتی دو مناسب بزرگ مذهبی یعنی روز عرفه که روز نیایش است و عید قربان را در پیش داریم که نباید از برکات این روزها غافل باشیم.


کد مطلب: 309555

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/309555/رییس-جمهور-گوشش-دهان-رهبری-باشد-کارمندان-آبرو-پیشانی-نظام-اسلامی-هستند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com