کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رييس اداره هماهنگي و نظارت بر خدمات شهری شهرداری ساری مطرح کرد

میزان سرانه تولید زباله در ساری بیش از میانگین کشوری است/ تولید روزانه ۳۳۰ تن زباله

31 مرداد 1396 ساعت 0:08

رييس اداره هماهنگي و نظارت بر خدمات شهري شهرداری ساری گفت: سرانه هر فرد ۸۰۰ گرم است كه بيش از ميانگين كشوری است و در اين زمينه با فرهنگ‌سازی و آموزش‌های لازم و همكاری شهروندان می‌توان سرانه هر فرد را به حداقل رساند.


به گزارش بلاغ به نقل از عصرساری، حمید غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن اشاره به میزان مقدار متوسط روزانه ۳۳۰ تن توليد زباله در ساری گفت: تفكيك زباله از مبداء، زمينه ساز كاهش سرانه توليد زباله در مركز استان خواهد بود.

وی افزود: سرانه هر فرد ۸۰۰ گرم است كه بيش از ميانگين كشوری است و در اين زمينه با فرهنگ سازی و آموزش‌های لازم و همكاری شهروندان می‌توان سرانه هر فرد را به حداقل رساند.

رييس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری ساری در ادامه به تجهيزات و خودروهای مجهز جهت پاك‌سازی و جمع آوری زباله در سطح شهر اشاره و اظهار کرد: نيروهای خدمات شهری در سه منطقه شهری، روزانه نسبت به جمع آوری زباله اقدام و در اين عمليات مستمر در محلات الحاقی نيز اجرايی مي‌شود.

غلامي ريختن پساب‌ها و فاضلاب‌های خانگی به جوی‌ها و كانال‌ها توسط برخی از شهروندان را سبب ايجاد بوي نامطبوع عنوان و خاطرنشان کرد: با متخلفان در اين زمينه برخورد قانونی خواهد شد و برای شستشوی جوی‌ها و كانال‌ها نيزاقدامات لازم صورت می‌گیرد.

رييس اداره هماهنگي و نظارت بر خدمات شهری شهرداری ساری در پایان یادآور شد: ارتقاء آگاهی بخشی ميان شهروندان و مديريت شهری در زمينه تفكيك زباله از مبداء و مديريت زباله های خانگی، سرانه توليد زباله در مركز استان كاهش خواهد يافت.


کد مطلب: 308932

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/308932/میزان-سرانه-تولید-زباله-ساری-بیش-میانگین-کشوری-روزانه-۳۳۰-تن

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com