کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای شهر ساری:

گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب شهردار ساری به نفع عبوری است

30 مرداد 1396 ساعت 19:30

رئیس شورای شهر ساری گفت: نظر منتخبین شورا بر ابقای شهردار فعلی ساری است اما در سخنرانی‌ها از افراد خواستیم برای شهرداری برنامه بدهند تا بتوانیم گزینه‌یابی کنیم.


به گزارش بلاغ، علیجان شمشیربند طی گفت‌وگویی اظهار کرد: بر اساس جلسات متعدد که درباره سکاندار شهرداری ساری برگزار شد گمانه‌زنی‌ها به نفع عبوری است.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای پنجم و عبوری خواهان ابقای شهردار فعلی در این کرسی هستند، افزود: در طی فراخوان‌های متعدد نیز به طور رسمی و در سخنرانی‌ها از افراد شایسته که دارای برنامه مناسب برای توسعه و شکوفایی ساری هستند به منظور بحث و تبادل نظر و گزینه‌یابی درباره شهردار ساری دعوت به عمل آمد اما تا با امروز تنها گزینه داوطلب برای شهرداری عبوری بوده است.

رئیس دوره چهارم و منتخب شورای پنجم شهر ساری خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه برای تعیین تکلیف در مورد شهردار آینده ساری به همراه شورای پنجم، عبوری به توضیح برنامه‌های آینده خود درباره شهر ساری و پرسش و پاسخ در خصوص عملکرد خود پرداخت.

شمشیربند ادامه داد: نقد، ایراد و بررسی‌هایی نیز در مورد عملکرد شهرداری در دوره فعلی انجام شد و ادامه این جلسه برای بعد از تحلیف منتخبین شورای پنجم انجام می‌گیرد.

وی عبوری را مناسب‌ترین گزینه برای شهرداری ساری دانست و گفت: ساری نیاز به مدیری توانمند دارد، هر چند هر مسئولی نقاط قوت و ضعفی دارد.

رئیس شورای شهر ساری در پایان یادآور شد: عبوری هر چند نقاط ضعف‌هایی دارد اما نقاط قوتش در اداره شهر ساری بیشتر بوده و گزینه خوبی برای سکانداری ساری است و بسیاری از اعضای شورای پنجم نیز رای‌شان بر ابقای عبوری است.


کد مطلب: 308865

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/308865/گمانه-زنی-ها-انتخاب-شهردار-ساری-نفع-عبوری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com