کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بخشدار زیراب سوادکوه خبر داد

گاز رسانی به 10 روستای بخش زیراب/ حل مشکل آب‌‌شرب 5 روستای بخش زیراب با ایجاد مجتمع آب‌رسانی

29 مرداد 1396 ساعت 7:17

بخشدار زیراب سوادکوه از گاز رسانی به 10 روستای بخش زیراب خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، کیان الهی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت فعالیت‌های رسانه‌ها اظهار کرد: تعهد، صداقت و امانت‌داری باید در سر‌لوحه فعالیت خبرنگاران قرار گیرد و اطلاع‌رسانی صحیح و سریع احقاق حق مردم است.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌ها و فعالیت رسانه‌ای باید در مسیر پیشرفت و اعتلای بخش باشد، افزود: افتتاح مجتمع آب‌رسانی امیر‌کلا، بهمنان، ولو‌کش، اتو و پیر‌نعیم در دهستان کِسِلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه باعث حل مشکل آب‌‌شرب منطقه می‌شود و آب‌رسانی به روستا‌های ولیلا و سوخته‌سرا هم به صورت انفرادی اجرایی می‌شود.

بخشدار زیراب از تعریف بودجه‌های مناسب در سال 1396 از محل طرح رهبری و صندوق توسعه ملی برای بخش زیراب خبر داد و خاطر‌نشان کرد: شاخص‌های صرفه‌جویی در مصرف آب‌شرب با تغییر الگوی مصرف توسط شهروندان و روستا‌ئیان اجرایی شود.

الهی از گاز‌رسانی به روستا‌های بخش زیراب شهرستان سوادکوه به عنوان طرح‌هایی اثر‌گذار نام برد و اظهار‌کرد: شبکه‌گذاری برای بیش از 90 کیلو‌متر در بخش زیراب انجام شد و 10 روستا دارای شبکه گاز شدند و اشتراک‌پذیری از آنان آغاز شد.

وی از برنامه‌ریزی برای طرح جاده جوارم به لفور در منطقه بور‌خانی خبر داد و با اشاره به اهمیت گردشگری آن، افزود: یک میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه این طرح است که 700 میلیون تومان برای شهرستان مجاور و 400 میلیون تومان سهم شهرستان سوادکوه است.

بخشدار زیراب در پایان با اشاره به ایجاد موزه معدنی در شهر زیراب با اهداف گردشگری، گفت: برای احداث موزه معدنی در شهر زیراب باید به صورت دقیق و کارشناسی عمل کرد تا اهالی منطقه که عمری را در این معادن فعالیت داشتند، ضایع نشود.


کد مطلب: 308625

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/308625/گاز-رسانی-10-روستای-بخش-زیراب-حل-مشکل-آب-شرب-5-ایجاد-مجتمع-آب-رسانی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com