کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار فریدونکنار تاکید کرد

لزوم ورود جدی دستگاه‌های اجرایی فریدونکنار در زمینه اشتغال

28 مرداد 1396 ساعت 18:37

فرماندار فریدونکنار بر لزوم ورود جدی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در زمینه اشتغال تاکید کرد.


به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، حسین منفردی در جلسه كارگروه اشتغال شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار، اظهار کرد: با توجه به نامگذاري سال ۱۳۹۶ توسط مقام معظم رهبري به عنوان سال اقتصادمقاومتي توليد و اشتغال و ابلاغ سياست‌هاي اشتغال‌زايي دولت تدبير و اميد چهارمين جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري شهرستان فريدونكنار تشکیل شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: ارائه اطلاعات و آمار اشتغال ايجادي توسط دستگاه‌هاي ذيربط و تشكيل بانك‌هاي اطلاعاتي اشتغال و نيز اطلاع رساني دستگاه‌ها از طريق اصحاب رسانه در زمينه اشتغال ايجاد شده و مشوق‌هاي ابلاغي اشتغال براي جذب جويندگان كار مورد تاكيد است.
 
فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: آموزش دهياران در زمينه گردشگري، از سوي اداره گردشگري شهرستان با همكاري فني و حرفه‌اي و بخشدارن انجام می‌شود.
 
منفردی بر لزوم ورود همه جانبه دستگاه‌ها در زمينه اشتغال تاکید کرد و گفت: كميته امداد، بهزيستي، بنياد شهيد و امور ايثارگران، فني و حرفه اي، ورزش و جوانان، جهادكشاورزي، گردشگري و شيلات از جمله ادارانی هستند که باید در زمینه اشتغال به صورت جدی ورود پیدا کنند.
 
وی ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی باید بسته هاي اشتغال و برش اشتغال تعهدي سال ۹۶ را اعلام، اقدام لازم را بعمل آورده و به اطلاع عموم برسانند.
 
فرماندار فریدونکنار گفت: علاوه بر اشتغال ايجاد شده توسط دستگاه‌ها، از سوی موسسه كاريابي مستقر در فريدونكنار از ابتداي سال ۱۳۹۶ تاكنون تعداد ۳۸ نفر معرفی و بكار گمارده شدند.


کد مطلب: 308606

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/308606/لزوم-ورود-جدی-دستگاه-های-اجرایی-فریدونکنار-زمینه-اشتغال

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com