کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس دانشگاه آزاد بابل:

بازنگری رویه‌ها و تغییر باورها در دانشگاه آزاد گامی مهم برای برطرف کردن دغدغه‌های رهبری است

24 مرداد 1396 ساعت 20:05

رییس دانشگاه آزاد بابل گفت: بازنگری در رویه‌ها و تغییر باورها در دانشگاه آزاد گامی مهم در جهت دست‌یابی به دانشگاهی بر اساس منشور تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری و برطرف کردن دغدغه‌های ایشان در این حوزه است.


به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، همایون موتمنی امروز در دیدار با اعضای ستاد نمازجمعه این شهر اظهار کرد: نگاه رییس هیات امنا و ریاست این دانشگاه در دوره جدید دست‌یابی به دانشگاهی ایده‌آل و در تراز انقلاب اسلامی است و برای آن برنامه‌ای ۱۰ساله معین شد.
 

وی افزود: توفیقات دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علمی در کنار حوزه‌های فرهنگی نیز باید متناسب‌سازی گردد تا از همه ظرفیت‌ها، نظرات فرهیختگان و فعالان این حوزه بهره‌گیری شود.
 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل ادامه داد: ایجاد جاذبه‌های فرهنگی سرعت‌بخش دست‌یابی به نقطه آرمانی در حوزه فرهنگ دینی در این دانشگاه خواهد بود.
 

این مقام مسئول در حوزه آموزشی تصریح کرد: با شناخت نسبی از ظرفیت فرهنگی نمازجمعه امیدوارم که از پتانسیل، ظرفیت علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برای همکاری با نهاد مهم ستاد نمازجمعه استفاده شود.
 

موتمنی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و ارتقای سطح ارتباطات افراد تاکید کرد: بازنگری در رویه‌ها و تغییر باورها در دانشگاه آزاد گامی مهم در جهت دست‌یابی به دانشگاهی بر اساس منشور تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری و برطرف کردن دغدغه‌های ایشان در این حوزه است و این مهم از سوی ریاست این دانشگاه در کشور مورد پیگیری جدی قرار گرفت.
 

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ ظرفیت ویژه خود می‌تواند نقش‌آفرین در حل بسیاری از مشکلات و کاستی‌ها به ویژه در شهرستان بابل باشد و امیدواریم سطح ارتباطات این دانشگاه با بیرون منجر به توفیقات در این زمینه گردد.
 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بابل در پایان گفت: ظرفیت بسیج اساتید، دانشجویی و کارکنان مورد توجه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بابل است و امیدواریم اردوهای فرهنگی در بخش اساتید و کارکنان زمینه موثری را برای ارتقای سطح فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم کند.


کد مطلب: 308185

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/308185/بازنگری-رویه-ها-تغییر-باورها-دانشگاه-آزاد-گامی-مهم-برطرف-کردن-دغدغه-های-رهبری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com