کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتي مازندران خبر داد

سهم 94 درصدی صنایع کوچک و متوسط از واحدهای صنعتی مازندران

24 مرداد 1396 ساعت 11:16

مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اينكه بيش از 94 درصد واحدهاي صنعتي استان را صنايع كوچك و متوسط تشكيل می‌دهند؛ گفت: این واحدها تاكنون، موفق به صادرات 185 ميليون دلار كالا به خارج از کشور شده‌اند.


به گزارش بلاغ سید مصطفی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف از صادرات 185 ميليون دلاري صنايع كوچك و متوسط استان مازندران خبر داد.


وی افزود: صنايع كوچك و متوسط نسبت به صنايع بزرگ داراي ويژگی‌هايی می‌باشند كه يكي از عمده‌ترین اين ویژگی‌ها مباحث مالي است.

مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به حمايت از صنايع كوچك و متوسط در سال اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال، اظهار کرد: افزايش صادرات و اشتغال در گرو حمايت از صنايع كوچك و متوسط است.

موسوي بیان داشت: واحدهاي توليدي و صنعتي مستقر در شهرک‌های صنعتي، تاكنون موفق به صادرات 185 ميليون دلار كالا به خارج شده‌اند كه اين، يك ظرفيت و پتانسيل خوبي براي واحدهاي توليدي كوچك و متوسط است.

وی با اشاره به اينكه بيش از 94 درصد واحدهاي صنعتي استان را صنايع كوچك و متوسط تشكيل می‌دهند؛ خاطرنشان کرد: با بهره‌مندی از اين ظرفيت، شاهد توسعه كارآفريني، رشد و توسعه اقتصادي در استان خواهيم بود.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي مازندران متذکر شد: استان مازندران به دليل دارا بودن شرايط مناسب آب و هوايي و همچنين نزديكي به كشورهاي حاشيه درياي خزر، می‌تواند مركز ثقل خوبي براي صادرات واحدهاي توليدي و صنعتي باشد.

موسوي در پایان یادآور شد: در حال حاضر 14 سرمایه‌گذاری خارجي در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان انجام‌شده است.



پایان پیام/


کد مطلب: 308134

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/308134/سهم-94-درصدی-صنایع-کوچک-متوسط-واحدهای-صنعتی-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com