کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه خبرداد

جشنواره مرغوبترین انجیر ایران به ایستگاه چهارم خود رسید

4 مرداد 1396 ساعت 21:24

19 مردادماه،گلوگاه میزبان جشنواره مرغوبترین انجیر ایران است.


به گزارش بلاغ به نقل از گلوگاه ما، رضا پور فلاح مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه در نشست خبری ظهر امروز با اصحاب رسانه و خبرنگاران از برگزاری چهارمین جشنواره مرغوبترین انجیر ایران در شهرستان گلوگاه خبر داد.

وی اصحاب رسانه را خط شکن و پیگیر مو ضوعات قابل اجرا در سطح شهرستان دانست افزود: یک همکاری دو سویه همراه با وحدت می تواند نتیجه ای خوب و اثربخش را به ارمغان بیاورد.

مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه خاطرنشان کرد: این جشنواره از ۱۹ مردادماه لغایت ۲۳ مرداد راس ساعت ۱۸ عصر در جنب آموزش و پرورش شهرستان ،سالن شهید چمران به مدت ۵ روز دایر می باشد.

پورفلاح یادآور شد: امسال بالغ بر ۴۰ غرفه موجود می باشد که این امار نسبت به سال گذشته ۱۲ غرفه افزایش یافته است.

وی گفت: این جشنواره با حضور ۱۰ کمیته شروع بکار کرده است و انشاء ا… با حضور یکی از معاونین وزیر کشور و دکتر شاعری نماینده مردم شرق مازندران عصر روز ۱۹ مرداد ماه افتتاح می شود.

مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه اذعان داشت: هزینه این جشنواره توسط کمک های مردمی و N.G.O ها و مدیران شهرستان فراهم شده تا ما بتوانیم یک جشنواره انجیر در سطح استانی داشته باشیم.

این مقام مسئول مطرح کرد: چهارمین جشنواره انجیر مانند سال‌های قبل با کیفیتی بهتر برگزار و به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال پایدار را بین جوانان و کشاورزان این منطقه بوجود آورده و می تواند در آینده ای نه چندان دور سبب تحول اقتصادی این شهرستان شود.

پورفلاح هدف از برگزاری این جشنواره ها را معرفی و شناساندن انجیر گلوگاه در سطح ملی، معرفی جاذبه‌ها و پتانسیل‌های شهرستان، جذب گردشگر دانست و افزود: با توجه به شعار سال عملی کردن اقتصاد مقاومتی از جمله تولید و اشتغال برای جوانان منطقه و راهی برای ورود سرمایه گذار به این منطقه از جمله اهداف دیگر این جشنواره نام برد.


کد مطلب: 305209

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/305209/جشنواره-مرغوبترین-انجیر-ایران-ایستگاه-چهارم-خود-رسید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com