کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل حوزه خدمات شهری و امور عمرانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

توزیع محصولات کارخانه نساجی قائم‎شهر به آرامستان‎های کشور انجام شده است

31 تير 1396 ساعت 23:48

مدیر کل حوزه خدمات شهری و امور عمرانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، گفت: طی تفاهم نامه‎ای با شهرداری قائم‌شهر در خصوص ارایه محصولات نساجی قائم‎شهر به ارامستان های سراسر کشور انجام شده است.


به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، مسعود احمدی در جلسه مجمع عمومی سالیانه آرامستان‌های کل کشور که با حضور مدیر عامل سازمان آرامستان‎های استان‌های کشور در قائم‌شهر برگزار شد، با بیان اینکه در ارامستانها کشور در راستای نشاط و پویایی فعالیت هایی انجام شده است، اظهار کرد: طی تفاهم نامه‎ای با شهرداری قائم‌شهر در خصوص ارایه محصولات نساجی قائم‎شهر به ارامستان های سراسر کشور انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: صنعت نساجی قایم شهر پیش از آشفتگی در خاورمیانه در مقام نخست بود ه و شهرداری قایمشهر در حرکتی جهادی اقدام به خرید کارخانه نساجی کرد.

مدیر کل حوزه خدمات شهری و امور عمرانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تصریح کرد: تولیدات نساجی قائم‌شهر از لحاظ کیفیت و قیمت مورد ارزیابی قرار گرفته و در این راستا توافقات خوبی انجام شد و طی تفاهم نامه‌ای که در دفتر امور قرار دادها انجام شد، کمک موثری در راستای اقتصاد مقاومتی در کشور و صرفه جویی برای سازمان آرامستان‌ها است.

این مسوول خاطرنشان کرد: سازمان آرامستان‌های سراسر کشور با رعایت دستوالعمل های قانونی و کاهش هزینه ها از تفاهم نامه ای منعقد شده استقبال کنند و این مهم در جهت استفاده از تولیدات داخلی کشور و اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

احمدی دیگر برنامه های سازمان آرامستانهای کشور را حرکتی در نوسازی ناوگان آمبولانس های حمل متوفی عنوان کرد و افزود: آخرین وضعیت ناوگان ها در اختیار اتحادیه قرار بگیرد تا با سرعت و دقت بیشتری به مردم خدمات رسانی شود.

وی ادامه داد: همچنین در این راستا، ساماندهی ناوگان بخش خصوصی در حمل متوفی در دستور کار قرار دارد و انتظار می رود تا تمام سازمان ها در این راستا بعنوان اولین سازمان در حوزه خدمات شهری همکاری کنند .


مدیر کل حوزه خدمات شهری و امور عمرانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در پایان از نهایی شدن اساسنامه جدید سازمان آرامستان ها خبر داد و گفت: بر اساس این اساسنامه سایر سازمان ها با جدیت بکار خود ادامه دهند .


کد مطلب: 304618

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/304618/توزیع-محصولات-کارخانه-نساجی-قائم-شهر-آرامستان-های-کشور-انجام-شده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com