کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاراکتر پیرزن قمی از کجا آمد؟ +عکس

کافه سينما , 12 تير 1396 ساعت 8:54

نام سیده زینب موسوی، یکی از شرکت‌کنندگان بخش خنداننده شوی برنامه خندوانه، پس از چند شوخی جنسی‌اش، از جمله با خانواده و فامیل یکی از بازیگران فوتبال، بر سر زبان‌ها افتاد.


به گزارش بلاغ، نام سيده زينب موسوي، يکي از شرکت‌کنندگان بخش خنداننده شوي برنامه خندوانه، پس از چند شوخي جنسي‌اش، از جمله با خانواده و فاميل يکي از بازيگران فوتبال، بر سر زبان‌ها افتاد. هفت صبح سابقه‌اي از او را منتشر کرده است:

 
کاراکتر پیرزن قمی از کجا آمد؟ 

سال پيش شهرت موسوي (که آن زمان کسي نام و چهره اش را نمي دانست و حتي برخي گمان مي کردند مرد است!) عمومي شد. او در قالب يک پيرزن قمي رفته که چادري بر سر دارد و چهره اش زير آن پنهان است و با اتفاقات روز شوخي مي کند. شخصيت هاي ثابتي از جمله همسرش در استندآپ ها حضور دارند و روي برخي اجراهايش نقد و کنايه به اتفاقات دور و بر است. او آذر ماه سال پيش با روزنامه فناوران اطلاعات گفتگويي انجام داد و تعريف کرد علاقه فراواني به انيميشن «زندگي تازه امپراطور» و شخصيت امپراطور کوزکو که بددهن، حسود و خودخواه است دارد.

موسوي نام و برخي خصلت هاي اين شخصيت را عاريت گرفته و ايرانيزه شان کرده است. در دانشگاه يک کليپ طنز ضبط کرده بوده و بخشي از آن را در فضاي مجازي منتشر مي کند و همين باعث کشف استعداد او از سوي صاحب يکي از کانال هاي پرمخاطب مي شود و مسيرش تغيير مي کند: «در اولين ويدئوها اصلا کاراکتر من يک پيرزن قمي نبود، کم کم اين کاراکتر شکل گرفت و کامل شد و داخل يک قالب خاص رفت. در واقع مي توان گفت کوزکو ترکيب چندين شخصيت است، نه يک شخص خاص. در راستاي تکميل کردن کاراکتر، شخصيت هاي جديد مثل جواد و سکينه و ديگران هم کم کم اضافه شدند و ممکن است اين خانواده بزرگ تر هم بشود.»

کانال او الان بيش از ۱۰۰ هزار عضو دارد و آن طور که مي گويد ده ها نفر هر روز برايش پيام مي فرستند.


کد مطلب: 301549

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/301549/کاراکتر-پیرزن-قمی-کجا-آمد-عکس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com