کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرتضی عابدی خبر داد

آماده باش برای قهرمانان کونگ فو مازندران

3 تير 1396 ساعت 14:07

مسابقات قهرمانی استان در تاریخ ۹تیرماه توسط هیات کونگ فو استان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان(اقایان)به میزبانی شهرستان چالوس جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور(کردستان) و انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد.


به گزارش بلاغ به نقل از مازند اسپرت (مازند ورزش)،مرتضی عابدی رییس هیات کونگفو استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار ما افزود:مسابقه قهرمانی تیم منتخب استان جهت شرکت در مسابقات کشوری و اتخابی تیم ملی جمعه نهم تیر ماه در شهر چالوس برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت این مسابقات در دو رده جوانان و بزرگسالان در بخش مایانا (نیمه آزاد) و با حضور بهترین های استان و زیر نظر کمیته فنی و ناظر استان برگزار و نفرات برتر هر وزن با تشخیص کمیته فنی جهت اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور در استان کزدستان اعزام خواهند شد.

عابدی افزود :این مسابقات در تاریخ ۹تیرماه توسط هیات کونگ فو استان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان(اقایان)به میزبانی شهرستان چالوس جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور(کردستان) و انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت : در این رقابت ها بیش از ۱۵تا تیم حضور خواهند داشت که به میزبانی شهرستان چالوس به رقابت می پردازند و نفرات برتر به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان کردستان جهت انتخابی تیم ملی راه خواهند یافت.


کد مطلب: 300296

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/300296/آماده-باش-قهرمانان-کونگ-فو-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com