کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب جمعه محمودآباد:

اقتدار موشکی ایران پاسخ نرمی به دشمنان ایران بود/ فرود ابابیل خشم بر اتاق جنگ تروریست‌ها

2 تير 1396 ساعت 16:59

خطیب جمعه محمودآباد با اشاره به اقتدار موشکی ایران در مقابل تروریست‌های تکفیری داعش در سوریه گفت: این تنها پاسخ نرمی به دشمنان نظام بود.


به گزارش بلاغ به نقل از آوای شمال، حجت الاسلام سید داود موسوی امام جمعه محمودآباد در خطبه‌های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: جمعه اخر ماه مبارک رمضان هر سال در تقویم بین المللی و جهان اسلام بعنوان روز جهانی قدس ثبت شده که همانا از اقدامات ماندگار و واقع بینانه حضرت امام(ره) محسوب می‌شود.
وی افزود: جعل یک رژیم غاصب در جغرافیای جهان اسلام با طراحی تصرف اکثر کشورهای منطقه و تشکیل رژیم صهیونیستی بزرگ و خاورمیانه جدید با یک برنامه دقیق عملیاتی در منطقه اقدامی فراگیر و جدی بوده و آن پیر روشن ضمیر آگاه به جغرافیای سیاسی نظامی منطقه با تشخیص دقیق نقشه دشمن در یک اقدامی هوشمندانه به مقابله با این فتنه بزرگ پرداخت.
موسوی خاطرنشان کرد:الان نزدیک به چهار دهه از این اقدام،تکاپوی دشمنان در تعبیر آن رویا به سنگ خورده و آن اقدام خطرناک امروز به محدوده فلسطین اشغال شده محصور شده و آن رژیم جعلی سرمست از قدرت از ترس خشم فلسطینی‌ها خود را در دیوارهای مسلح و بلند با ترور خودشان را حفظ می‌کنند.
امام جمعه محمودآباد درباره اثرات اعلام روز قدس عنوان کرد:اگرنبود بیدار باش امام به امت اسلامی و ایجاد جنبش‌های مقاومت در منطقه قرار دادن قدس شریف در کانون توجه ملت‌های مسلمان و سایر جهانیان امروز معادلات منطقه‌ای به گونه‌ای دیگررقم می‌خورد و درگیری‌های سوریه و عراق در نقطه کانونی خود برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها را داشته و برای به حاشیه راندن موضوع فلسطین،تجزیه کشورهای مقاومتی منطقه و این حجم از درگیری‌ها و تروریست پروری در طراحی انها بوده است.
موسوی تصریح کرد:آثار ماندگار از امام شکوفا کردن روحیه ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان به داد کشورهای اسلامی در منطقه رسیده و سد و مانعی که برای عقیم کردن فتنه یهود عنود در خاورمیانه ایجاد شده همه وهمه به آرمان خواهی و استکبار ستیزی این روح بلند و آسمانی بازگشته و پیامبر رهایی و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و الهام بخش امت اسلامی خواهد بود.
این مسوول درباره موشک باران اتاق جنگ تروریست‌ها گفت: عملیات موشکی لیله القدر جان برکفان سپاه و نیروی قدس باعث شد که دشمنان بین الملی و منطقه‌ای ایران اسلامی که در رویای سرکوب جبهه مقاومت بودن با سد دفاعی مستحکم از ایستادگی و تسلیم ناپذیری مواجه شدند.
وی افزود:برای ایجاد روحیه در تکفیری‌ها و عمل به قاعده ناامن سازی ایران در یک اقدام نابخردانه و سبک در روز 12 ماه مبارک رمضان حرکت کوری را در تهران به نمایش گذاشته و عده‌ای از هموطنان روزه‌دارمان را شهید و زخمی کردند و به خیالشان در پی ایجاد یک ناامنی و جنگ روانی در داخل کشور بودند.
موسوی یادآور شد:به ناگاه در 24 رمضان با عملیات کاربردی،راهبردی،دقیق و هوشمندانه و سریع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه و ابابیل خشم بر اطاق جنگ تروریست‌ها در دیرازور سوریه فرود آمد که با این اقدام دشمنان این کشور یک هشدار نرم دریافت کردند.
امام جمعه محمودآباد در پایان گفت:این پاسخی بود به آمریکا و ارتجاع عرب که ایران اسلامی در دفاع از خود جدی است و باید مجبور شوند در محاسبات خود تجدید نظر کنند و سنای آمرکا که توان موشکی ما را هدف قرار داده اولین پاسخ خود را دریافت کرده است.


کد مطلب: 300203

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/300203/اقتدار-موشکی-ایران-پاسخ-نرمی-دشمنان-فرود-ابابیل-خشم-اتاق-جنگ-تروریست-ها

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com