کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روز قدس، روز اعلام حمایت از مردم فلسطین است

1 تير 1396 ساعت 20:34

فرماندار گلوگاه گفت: ما با شرکت در راهپیمایی روز قدس به جهان اعلام می کنیم که ما از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنیم.


به گزارش بلاغ به نقل از گلوگاه ما، محمدرضا تباکی فرماندار گلوگاه صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تبریک عید سعید فطر به مدیران اظهار کرد: ماه مبارک رمضان را ماه بندگی بدانید و از آن به نحو احسن استفاده کنید.

وی گفت: ما در روز قدس انزجار خود را نسبت به رژیم اشغالگر قدس اعلام میکنیم وبا شرکت در راهپیمایی حمایت خود را از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین به گوش جهانیان می رسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم میراحمدی امام جمعه گلوگاه در ادامه گفت: ماه رمضان ماه بسیار مهم و اثرگذاری است که ما باید آن را قدر بدانیم و از آن به خوبی استفاده کنیم.

وی علاوه بر شناخت معارف دین که یکی از راه رسیدن آن مسائل اجتماعی است بیان کرد: خداوند برای اینکه ما به تکامل برسیم عبادت فردی را به ما آموخت.

یاسر جعفری معاون فرماندار گلوگاه ضمن تشکر از همه مسئولین در برگزاری انتخابات گفت: مشارکت حداکثری که با همت شما در شهرستان رقم خورد یک افتخاری است برای نظام جمهوری اسلامی که ما باید آن را قدر بدانیم .

وی باتوجه به اقدام اخیر سپاه مبنی بر پرتاب موشک بر مقر داعش در سوریه تاکید کرد: این اقدام که با مدیریت مقام معظم رهبری و مقامات عالی کشور انجام شد اقتدار جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت نمود.

معاون فرماندار گلوگاه گفت: با توجه به آتش سوزی های اخیر در مزارع گندم از تمام آتش نشانانی که بصورت آماده باش هستند و نیروهای بسیجی که در اطفاء حریق کمک کار آتشنشانان می باشند تقدیر و تشکر کرد.


کد مطلب: 300038

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/300038/روز-قدس-اعلام-حمایت-مردم-فلسطین

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com