کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تبریک نمایندگان اتاق اصناف مازندران در کشور به‌مناسبت روز ملی اصناف

1 تير 1396 ساعت 13:43

نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران طی پیامی اول تیرماه روز ملی اصناف را به خانواده بزرگ اصناف کشور به‌ویژه اصناف و بازاریان استان تبریک گفتند.


به گزارش بلاغ به نقل از مازند اصناف؛ نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران، طی پیامی اول تیرماه روز ملی اصناف را به خانواده بزرگ اصناف کشور به‌ویژه اصناف و بازاریان استان تبریک گفتند.

بر اساس این گزارش، در این پیام آمده است:

نامگذاری اولین روز تیرماه به نام روز ملی اصناف، گویای حضور، جایگاه و نقش مؤثر اصناف در برهه‌های مختلف از نظام جمهوری اسلامی ایران است.
اصناف و بازاریان کشور طی دهه‌های اخیر در عرصه‌های مختلف، به کشور و مردم خدمت کرده‌اند و جان‌فشانی خود را با تقدیم 7 هزار شهید و ایثارگر به انقلاب، نشان داده‌اند؛ و هم اکنون نیز گوش به فرمان مقام معظم رهبری، آماده تحقق منویات ایشان و تحقق شعار سال هستند.



در بخش پایانی این پیام آمده است:


بدینوسیله ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان، روز ملی اصناف را به همه فعالان صنفی و خانواده بیش از 500 شهید اصناف مازندران تبریک عرض می‌کنیم.


امید است در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، شاهد رونق کسب و کار و بازاری اسلامی، ایرانی؛ همراه با رونق واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی باشیم.



به گزارش خبرنگار ما، نمایندگان اتاق اصناف مازندران از تمامی کسبه، اصناف و بازاریان دعوت کردند تا بار دیگر با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، برگ زرین دیگری از افتخارات بازار در حمایت از نظام مقدس جمهوری، آزادسازی قبله اول مسلمانان و ولایت‌مداری را رقم زنند.



پایان پیام/


کد مطلب: 300007

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/300007/پیام-تبریک-نمایندگان-اتاق-اصناف-مازندران-کشور-به-مناسبت-روز-ملی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com