کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازديد عضو كميسيون اقتصادي مجلس از واحد تولیدی تابان چمستان

1 تير 1396 ساعت 9:59

علي اسماعيلي عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي از واحد تدبير مولد تابان در شهرك صنعتي چمستان، بازديد كرد.


به گزارش بلاغ، به نقل از مازنداصناف، علي اسماعيلي عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي و نماينده مردم نور و محمودآباد از واحد تدبير مولد تابان توليدكننده قطعات و اتصالات مولد برق در شهرك صنعتي چمستان، كه با سرمایه‌گذاری 10 ميليارد ريالي در بخش ماشین‌آلات راه‌اندازی شده است؛ بازديد كرد.

علی اسماعیلی در این بازدید گفت: شهرک‌های صنعتي به‌عنوان بسترساز توليد، بايد زمينه فعاليت را براي بخش صنعت و توليد فراهم كنند.
وی در ادامه سرمایه‌گذاری در بخش توليد را يك كار ارزشمند برشمرد و افزود: استفاده از سرمايه، ايجاد و راه‌اندازی واحد توليدي در راستاي به‌کارگیری و ايجاد اشتغال براي جوانان، در جهت تقويت توليد داخلي و كاهش واردات، بسيار مهم و قابل‌ستایش است.

 عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي تصریح کرد: طرح رونق توليد در راستاي تأمين سرمايه در گردش و براي واحدهاي توليدي و صنعتي راه‌اندازی شده و واحدهاي متقاضي می‌توانند با ثبت‌نام و طي مراحل، از تسهيلات این طرح بهره‌مند شوند.

 کامران رهبر نيز در اين بازديد خاطرنشان کرد: واحدهاي توليدي و صنعتي مستقر در شهرك صنعتي چمستان، مبلغ 518 ميليارد ريال در اين شهرك صنعتي، سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

مدير شهرك صنعتي چمستان نور در پایان سخنانش متذکر شد: در سال گذشته، براي خط انتقال پس‌آب تصفیه‌خانه فاضلاب و بهینه‌سازی تصفیه‌خانه شهرك صنعتي چمستان، بالغ‌ بر 1یک‌هزار و 500 ميليون ريال، از محل منابع داخلي و عمراني هزينه شد.

پایان پیام/


کد مطلب: 299912

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/299912/بازديد-عضو-كميسيون-اقتصادي-مجلس-واحد-تولیدی-تابان-چمستان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com