کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سیمرغ:

وجود ۳۰۵۴ صندوق صدقه در سیمرغ/ کمیته امداد امانت‌دار مردم است

31 خرداد 1396 ساعت 14:27

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سیمرغ بابیان اینکه مجموع صندوق‌های صدقه شهرستان سه هزار و ۵۴ عدد است که قابلیت افزایش را هم دارد، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است.


به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، علی‌مراد نصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در سال گذشته مبلغ ۳ میلیارد و ۵۴ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۲۳۱ ریال به‌منظور کمک به نیازمندان مساعدت مردمی جمع‌آوری شد.

وی افزود: این مبلغ در سرفصل‌های مختلف ازجمله اکرام و محسنین، صدقات، اطعام، احسان زائر و احسان دانش‌آموزی جمع‌آوری و در سرفصل‌های خود در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سیمرغ بابیان اینکه مجموع صندوق‌های صدقه شهرستان سه هزار و ۵۴ عدد است که قابلیت افزایش را هم دارد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

وی در ادامه ضمن تشکر از مردم شهرستان سیمرغ، گفت: با توجه به میزان فقر منطقه و عدم توانمندی و توانایی خانواده‌های تحت حمایت در رفع مشکلات ازجمله مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی، تأمین جهیزیه و مسکن نیاز به همدلی و همراهی حامیان و خیرین را در این امر خداپسندانه جهت کاهش درد نیازمندان بیش از زمانی احساس می‌شود.

نصوری با اشاره به اینکه کمیته امداد امانت‌دار مردم است، تأکید کرد: این نهاد آمادگی دارد که کمک‌های مردمی را بدون هزینه کردهای جانبی به‌عنوان امانت در اختیار نیازمندان این شهرستان قرار دهد تا مقداری از دردها و نگرانی‌های مددجویان و نیازمندان کاهش پیدا کند.

وی افزود: در شهرستان سیمرغ ۲۴ یتیم و ۱۱ خانوار محسنین وجود دارد که تعداد ۲۱۰ حامی از شهرستان و شهرهای مختلف به آن‌ها مساعدت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سیمرغ در پایان گفت: در شهرستان سیمرغ ۵۷۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.


کد مطلب: 299735

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/299735/وجود-۳۰۵۴-صندوق-صدقه-سیمرغ-کمیته-امداد-امانت-دار-مردم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com