کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه زیراب:

ارتباط جهانی دولت، منافاتی با بیان صریح مبانی و اصول ندارد

12 خرداد 1396 ساعت 17:13

امام جمعه زیراب در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: ارتباط جهانی دولت، منافاتی با بیان صریح مبانی و اصول ندارد و می‌توان با ثابت‌قدم‌بودن در اصول و مبانی در سطح جهانی توفیق هم داشت.


به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته شهر زیراب با اشاره به دلایل جنگ و تنش در کشور‌های اسلامی اظهار کرد: ایجاد فقر و اختلاف و تجزیه کشور‌های اسلامی توسط نظام استکباری و صهیونیسم از دلایل مهم تنش در کشور‌های اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ‌های اول و دوم جهانی شاهد تبدیل کشور‌های اسلامی به کشور‌های کوچک بودیم.

امام جمعه زیراب افزود: تسلط بر کشور‌های کوچک راحت‌تر است و ارسال سلاح برای کرد‌های عراق و سوریه به بهانه مبارزه با گروه داعش به منظور افزایش قدرت آنان است و کشور‌هایی مانند ترکیه و دیگران متوجه این ضربه بزرگ به منطقه نیستند.

رضایی با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در ارتباط با مدیریت برخی از کشور‌های اسلامی مانند عربستان توسط انسان‌های نا‌لایق، تصریح کرد: حاکمان نالایق برخی از کشور‌های اسلامی فکر می‌کنند که با پول می‌توانند صمیمیت دشمنان اسلام را بخرند ولی دشمنان مانند گاو‌های شیر‌ده از آنان استفاده می‌کنند و وقتی شیر نداشتند، آنان را ذبح می‌کنند.

امام جمعه زیراب به لزوم صراحت در اعلام مبانی دینی اشاره واظهار کرد: ارتباط جهانی دولت، منافاتی با بیان صریح مبانی و اصول ندارد و می‌توان با ثابت‌قدم‌بودن در اصول و مبانی در سطح جهانی توفیق هم داشت.


کد مطلب: 295516

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/295516/ارتباط-جهانی-دولت-منافاتی-بیان-صریح-مبانی-اصول-ندارد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com