کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واحدهای فاقد بيمه در شهرک‌های صنعتی مازندران به بيمه ايران معرفی می‌شوند

10 خرداد 1396 ساعت 9:45

معاون برنامه‌ريزی شركت شهرک‌های صنعتی مازندران از معرفی واحدهای فاقد بيمه در شهرک‌های صنعتی استان به بيمه ايران خبر داد.


نیما دارایی در گفت‌وگو با بلاغ از معرفی واحدهای فاقد بیمه در شهرک‌های صنعتی استان به بیمه ایران خبر داد.

وی افزود: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و بیمه ایران منعقد شد، بستر لازم برای ارائه تسهیلات بهتر بیمه‌ای به صنایع کوچک و متوسط فراهم شده که کمک شایانی به بخش تولید می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ضمن اشاره به اهداف این تفاهم‌نامه، اظهار کرد: استفاده بهینه از منابع، امکانات و ظرفیت‌ها و تقویت مشارکت صنعت بیمه در راستای حمایت بخش صنایع کوچک، از مهم‌ترین مزیت‌های این طرح است.

دارایی خاطرنشان کرد: در بسته بیمه‌ای صنایع کوچک و متوسط مواردی چون جبران خسارات ناشی از انفجار، صاعقه، بیمه مسؤولیت جانی و مالی، بیمه مسوولیت کارفرما، پوشش درمان تکمیلی و همچنین بیمه اعتباری فروش محصولات تولیدی و رفع دغدغه عدم وصول مطالبات نیز در بسته حمایتی صنایع کوچک پیش‌بینی‌ شده است.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در پایان اذعان کرد: تفاهم‌نامه بیمه ایران و سازمان صنایع کوچک در جهت توسعه بیمه در صنعت، بهره‌مندی صنایع از مزایای بیمه، افزایش ضریب امنیتی و کاهش ریسک صنایع کوچک و تسهیل و رونق فعالیت‌های اقتصادی تهیه‌ شده است.


کد مطلب: 294828

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/294828/واحدهای-فاقد-بيمه-شهرک-های-صنعتی-مازندران-ايران-معرفی-می-شوند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com