کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

منتخب پنجمین دوره شورای شهر کیاکلا:

شهر ما شایسته بهتر از این‌ها است

5 خرداد 1396 ساعت 23:05

منتخب پنجمین دوره شورای شهر کیاکلا با تأکید بر اینکه شهر ما شایسته بهتر از این‌ها است، گفت: شهر ما شهر شهیدان کشوری، صمصام طور و شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس است، شهر ما شهر سیمرغ است.


به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، جواد قصابیان در جشن بزرگ انتخابات منتخبین پنجمین دوره شورای شهر کیاکلا، اظهار کرد: حضور پرشور شما عزیزان در این محفل نویدبخش شروع خوب در این دوره را می‌دهد همان‌طور که در ۲۹ اردیبهشت هم با همین شور و اشتیاق در پای صندوق‌های رأی آمدید و انتخاب کردید.

وی افزود: حضور شما نوید یک حرکت تازه برای شهرستان سیمرغ و شهر کیاکلا با ۵۷ سال قدمت شهرداری و مردمی ولایت مدار و همیشه درصحنه است.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر کیاکلا با اشاره به اینکه شما قدم اول را برداشتید و اینک نوبت ماست، تصریح کرد: ما منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کیاکلا بر خود وظیفه می‌دانیم درراه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و برای آبادانی و سرافرازی شهر قدیمی و با قدمت زیاد خودمان قدم برداریم.

وی ادامه داد: ما در این راه مثل گذشته دستان گرم تک‌تک شما عزیزان را می‌فشاریم و دست یاری به سمت شما دراز می‌کنیم و امیدواریم با کمک‌هایی که داشتید، دارید و خواهید داشت ما را همراهی کنید.

قصابیان با تأکید بر اینکه شهر ما شایسته بهتر از این‌ها است، اظهار کرد: شهر ما شهر شهیدان کشوری، صمصام طور و شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس است، شهر ما شهر سیمرغ است.

وی افزود: از همه عزیزان و بزرگواران این شهر که زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم، تصمیم گرفتیم برای شروع کار یک جشن داشته باشیم و امیدواریم در پایان دوره کاری خودمان هم به‌افتخار آبادانی شهرمان هم جشنی دیگر برپا کنیم.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر کیاکلا در پایان گفت: از همه عزیزان دوره‌های گذشته تقاضا می‌کنم دست فرزندان خود را فقط و فقط برای این شهر بگیرند.


کد مطلب: 293844

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/293844/شهر-شایسته-بهتر-این-ها

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com