کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری باشکوه انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

باشگاه خبرنگاران , 28 ارديبهشت 1396 ساعت 14:14

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: برگزاری باشکوه‌ و گسترده‌ انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی است.


به گزارش بلاغ، عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: برگزاری باشکوه‌ و گسترده‌ انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی است.


"اسماعیل کوثری" عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو را بسیار تاثیرگذار و مهم عنوان کرد و اظهار داشت: مردم صاحبان اصلی نظام هستند و در زمان پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس در صحنه حاضر شدند و نقش آفرینی کردند.


وی ادامه داد: مردم ایران هشیار، آگاه و زمان شناس‌اند در هر برهه‌ای که نظام و انقلاب به حضورشان نیاز داشته است آمده‌اند و پشتیبانی خود را اعلام کرده‌اند.


کوثری افزود: برگزاری باشکوه‌ و گسترده‌ انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی است و استحکام و اقتدار بیشتری برای کشور به همراه خواهد داشت.


این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات،پشتوانه تقویت نظام است از این رو همه ما وظیفه داریم پای صندوق‌های رای حاضر شویم و فرد اصلح را انتخاب کنیم./ر


کد مطلب: 291813

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/291813/برگزاری-باشکوه-انتخابات-مشت-محکمی-دهان-یاوه-گویان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com