کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همسر شهید مدافع حرم مازندران:

کرباسچی در حدی نیست که درباره شهدای مدافع حرم صحبت کند/ برای مسؤولان مازندران متاسفم

24 ارديبهشت 1396 ساعت 13:13

همسر اولین شهید مدافع حرم شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه کرباسچی در حدی نیست که درباره شهدای مدافع حرم صحبت کند، گفت: برای مسؤولان استانم متاسفم که از آدم‌هایی از این دست برای تبلیغات خود دعوت می‌کنند.


به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، محبوبه بلباسی طی گفت‌وگویی در رابطه با اظهارات کرباسچی و بیان توهین‌آمیز وی نسبت به شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: خطاب به او تنها یک آیه از قرآن را می‌گویم و بنا بر آیه۹۱ سوره آل‎عمران، رها کنید و بگذارید بحال خود بچرند.

وی با ابراز تاسف برای جناحی که کرباسچی عهده‌دار مسؤولیت آنهاست، افزود: او در حدی نیست که بخواهد در رابطه با شهدای حرم صحبت کند و حرف‌های او از نظر من بی‌ارزش است زیرا لب و دهانی که لب به سخن باز کرد در حد شهدای حرم نیست و برخی انسانها حتی ارزش قلم زدن و نوشتن ندارند.

همسر اولین شهید مدافع حرم شهرستان قائم‌شهر با ابراز تاسف برای مسؤولان مازندران، تصریح کرد: برای مسؤولان استانم متاسفم که از سویی یادواره شهدا می‌گیرند و از سوی از آدم‌هایی از این دست برای تبلیغات خود دعوت می‌کنند.

بلباسی گفت: مسؤولان استانی درچند روز پیش یادمان شهدای خان‌طومان را برگزار کردند و امروز همین‌ مسؤولان از کسی دعوت می‌کنند که علیه شهدای مدافع حرم این خزعبلات را عنوان کرده است.

وی در پایان بیان کرد: جایگاه شهدا در نزد خدا و مردم مشخص است و جایگاه این فرد نیز پیداست و مردم از هر جناح سیاسی که باشند و یا نباشند، همه عاشق شهدا هستند.


کد مطلب: 290625

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/290625/کرباسچی-حدی-نیست-درباره-شهدای-مدافع-حرم-صحبت-کند-مسؤولان-مازندران-متاسفم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com