کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس ستاد دافوس در دیدار با خانواده شهید کشوری:

هویت امروز ما به علت فداکاری‌های شهدا است

10 ارديبهشت 1396 ساعت 9:00

رئیس ستاد دافوس گفت: اگر امروز ما هویتی داریم به علت فداکاری‌های و کارهای و اقدامات مهمی است که این شهید بزرگوار و سایر هم‌رزمانشان انجام دادند و شهید تا تاریخ برقرار است خاطراتش در تاریخ می‌ماند.


به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، جمعی از دانشجویان و اساتید «محور 13» دافوس با خانواده امیر سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری دیدار کردند.

در این دیدار رئیس ستاد دافوس با بیان اینکه خداوند را شاکرم که در چنین ساعت و روزی مهمان خانواده شهید بزرگوار کشوری هستم، اظهار کرد: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران واقع است و در دو مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا برنامه آموزشی انجام می‌دهد.

ناخدا یکم غلام‌رضا طحانی افزود: این دانشگاه از قدیمی‌ترین موسسه‌های علمی کشور است که سنگ بنای آن به سال 1312 برمی‌گردد و در حال حاضر بالاترین مرجع علمی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه حامل سلام گرم امیر فرماندهی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس) امیر سرتیپ حسین ولیوند هستم، تصریح کرد: عزیزانی که در این جمع حاضر هستند یادگارانی از هشت سال دفاع مقدس‌اند که در حال تحصیل در دانشگاه هستند.

رئیس ستاد دافوس ادامه داد: بخشی از موارد تحصیلی‌ای عزیزان به آشنایی با محیط داخلی کشور جمهوری اسلامی ایران و کشورهای هم‌جوار برمی‌گردد که ما در اولین گام پا به خطه سرسبز شمال گذاشته و برای اینکه چراغ راهی از برکت حضور شهدا بگیریم اولین برنامه کاری و مأموریت آموزشی خود را دیدار با خانواده شهید در این مکان مقدس قرار داده‌ایم.

طحانی با بیان اینکه تا ایران، ایران است خاطره رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های شهید کشوری در تاریخ باقی خواهد ماند، خاطرنشان کرد: برای همین می‌گویند شهدا تاریخ‌ساز هستند و اگر امروز ما هویتی داریم به علت فداکاری‌های و کارهای و اقدامات مهمی است که این شهید بزرگوار و سایر هم‌رزمانشان انجام دادند و شهید تا تاریخ برقرار است خاطراتش در تاریخ می‌ماند.

رئیس ستاد دافوس با بیان اینکه شهادت هدیه‌ای است که خداوند آن را به بنده‌های خاص خودش می‌دهد و به این جمله و حرف اعتقاد داریم، بیان کرد: یکی از بزرگان نقل می‌کردند که شهادت مثل میوه‌ای است که نمی‌شود آن را نارس چید و باید آن میوه برسد تا قابل چیدن باشد.

وی در پایان گفت: وقتی از خانواده‌ای دو نفر و تعداد بیشتری به فیض شهادت نائل می‌آیند آن خانواده تقدس ویژه‌ای دارد، من این لحظه را به فال نیک می‌گیرم و از همسر شهید عاجزانه تقاضا می‌کنم در هنگام دعاها مجموعه نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران را دعا بفرمایند تا بتوانیم رهرو راه این شهیدان بزرگوار باشیم.


کد مطلب: 287346

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/287346/هویت-امروز-علت-فداکاری-های-شهدا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com